סרטוני ווידיאו
בעזרת סרטוני ווידיאו ניתן להעביר מסרים מורכבים בצורה ברורה ומרתקת בו זמנית. הפופולריות הגוברת של פלטפורמות חברתיות והרשת, כמו יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם, חיזקה את התפתחותם והפכה אותם לכלי אידיאלי ליצירת, פיתוח ושיתוף של תוכן ויראלי. מבחינה עסקית, חברות משתמשות בסרטוני וידאו כדי לקדם מוצרים ושירותים, כשהם מייצגים את החברה, משקפים את ערכיה ומגגבירים את החשיפה למותג שלהם.
בזכות זמינותם הנרחבת ויכולות הפרסום הגמישות שלהם, סרטוני הווידאו הפכו לכלי יצירתי ואפקטיבי ביותר להעברת מסרים והשפעה על קהל רחב ביותר.