חברה שאנחנו מלווים, מפעילה אתר חדשות באנגלית הנקרא ביותר בישראל ובעולם היהודי, עם לקוחות ברחבי העולם ובעיקר בארה"ב וקנדה. אנחנו במקסי עובדים בשיתוף פעולה הדוק כדי למקסם את החשיפה שלהם, עבור לקוחות קצה (B2C) וגם עבור לקוחות עסקיים של האתר (B2B).
האתגר
הלקוח, באמצעות האתר שלו, מספק שירותי פרסום לחברות, ומתחייב מולם לחשיפה נרחבת לשירותים ולמוצרים שהחברות מציעות. האתגר שלנו הוא לוודא שאותם פרסומים אכן מגיעים בסופו של דבר לקהלי היעד הרלוונטיים.
להבין מה מעניין את הלקוחות של החברה (לקוחות קצה)
לדעת איך להגיע לאותם לקוחות
להחליט כמה זמן ומשאבים להשקיע עבור כל לקוח
הפתרון
שיחות אפיון עם צוות החברה והבנה מעמיקה של החברות המפרסמות באתר החברה, על מנת ליצור אסטרטגיה ברורה ממנה ניתן לבנות קמפיינים עבור כל לקוח קצה בנפרד.
צוות מומחי השיווק הדיגיטלי שלנו אפיין ובנה קהלים מפולחים לכל מפרסם ולכל קהל יעד באופן אישי.
בחירת פלטפורמות נוספות המתאימות ביותר עבור כל לקוח קצה.
צביעת קהלים, כך שאם יש מספר מפרסמים בעלי תחומי עניין זהים, נהנים המפרסמים מקהל גדול ואיכותי מאוד.
התוצאה
בתוך כ- 6 חודשים נרשמה עלייה של 50%-75% בכמות החשיפות לפוסטים והכניסות האיכותיות לכתבות באתר החדשות של החברה.
גם הלקוח הישיר שלנו הגדיל את כמות החשיפה למותג.
הלקוחות שלו (המפרסמים) הגיעו לחשיפה גדולה יותר ולכניסות לכתבות הרלוונטיות עבורו.
לקוחות הקצה של המפרסמים נהנים מתוכן דיגיטלי ומערך אמיתי איכותי.
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.