ישנו סיפור שיווקי ידוע על סטארטאפ ישראלי שניסה במשך זמן רב להגיע לשני בכירי רכש באמריקן איירליינס וביונייטד ללא הצלחה, עד שעלה על הטריק הבא -פתחו דוכן בתערוכת ענק בגרמניה בה היה ידוע שהשניים ישתתפו ופעמיים ביום ביצעו הגרלה של פרס בין משתתפי התערוכה. "במקרה" הזוכים היו אותם שני בכירים שכמובן באו לקחת את הפרס (מסתבר שכל אחד רוצה להביא לילד שלו דובי מזכרת). מכאן הדרך לפגישה ומכירה הייתה פתוחה…
ובכן, בעתיד הנראה לעין תערוכה או כנס יקרו – אם יקרו – בעוד הרבה זמן. אז מה כן עושות חברות B2B אשר חלק ניכר מהשיווק נעשה עד כה בדרך זו?
לאחרונה אנו רואים מספר חלופות והסטת תקציבים לכיוון הדיגיטלי.
האפשרות לכוון ולמצוא את קהל היעד בדיגיטל התפתחו מאוד בשנה האחרונה – מפיצים / אנשי רכש / מנהלה ועוד.