MXI – שיווק בדיגיטל

אולי כסף כן
יכול לגדול על עצים

כל מה שרצית לדעת WEB 3 ולא העזת לשאול
בחיים, בעסקים וגם באינטרנט – אנחנו צריכים אמון.
אם היינו מציעים לכם, בתרחיש היפותטי, לעשות עסקים עם זרים מוחלטים בחו"ל ללא מתווך, כנראה שהייתם צוחקים עלינו.
"מי מכיר אותו", "איך אני יכול לסמוך עליו", "מה הערובה שלי", אלא רק חלק מהדברים שכנראה הייתם מטיחים בנו, והאמת, בצדק.
ועל הצורך הזה, לבסס אמון במערכות יחסים, הווב 3 בא לענות.

בראשית ברא האדם את הווב1
כדי שנוכל להכניס אתכם לעובי הקורה סביב ה- WEB3, תנו לנו לעשות לכם סדר –
בתחילת שנות ה 90, האינטרנט עלה והוגדר כווב 1, יכולנו לגלוש באמצעות דפדפן, כמו נטסקייפ. יכולנו לגלוש באתרים, לקרוא ולראות תוכן סטאטי בלבד.
בתחילת שנות האלפיים הגיע הווב2, שאיתו עלו לתודעה שלנו מערכות כמו גוגל, פייסבוק, טוויטר וכלים נוספים שאפשרו לנו לראות, לחפש ולשתף תכנים באופן גלובלי ובמהירות.
ולכן בזמן שאנחנו ייצרנו תכנים לתוך המערכות, ענקיות הפרסום שלטו בתפוצה שלו ושימשו כסנן. ובעיקר הרוויחו מהתוכן שייצרנו יותר מ 1.4 קוודריליון דולר (שזה 1400 טריליון דולר!).
וכאן בדיוק נכנס הווב3. בתחילת 2020 הוא הגיע ואיתו, יד ביד, הגיעה גם היכולת להפוך כל משתמש לבעלים על התוכן שהוא מייצר. ובעצם להקנות לו את השליטה הבלעדית, לצד יכולות אבטחה ושמירת סודיות מגוונות.

למה זה כל כך חשוב?
המשמעות של בעלות דיגיטלית היא, שכל גולש יוכל להמשיך ליצור את התוכן שלו כדי למכור אותו, להעביר אותו ולשלוט עליו. וזאת מהסיבה שיש לך את הזכות לעשות זאת.
ובמצב הנוכחי, שבו קומץ חברות טכנולוגיה מחזיקות בנכסים הדיגיטליים עוצמתיים שמניבים הון עתק על חשבוננו, ומחזיקות בכל המידע שלנו ללא ביזור סמכויות – זה צו השעה.
כי אם במידה ולא, אתם לא תהיו הבעלים של המידע והנכסים שלכם. ובעיקר לא תהיה לכם את האפשרות להחליט מה יהיה איתם בעתיד.
המצב הרגיל: כל מה שאנחנו עושים עובר דרך איזשהו ארגון ריכוזי השולט ברוב ההיבטים של איך שאנחנו חיים.
המצב החדשי: קוד מחשב אשר יחליף את השיטה והשליטה הריכוזית, הקוד פותח הזדמנויות והפעלת כישרון סמוי ופוטנציאל אנושי מאסיבי.

ומה אפשר את כל הטוב הזה?
רשתות מחשבים שעובדות על מערכות בלוקצ'יין כמו אתריום.
שהן בעצם טכנולוגיות מבוזרות, נטולות שומרי סף ופתוחות לציבור. המציעות שקיפות מלאה, אנונימיות וקוד פתוח. לצד הזדמנויות להשתתף בכלכלה, לבנות מוצר או Dapps שימושי ולזכות בהזדמנויות עסקיות יצירתיות.

ואיך זה נעשה מאחורי הקלעים? טכנולוגיית הבלוקצ'יין משתמשת בחוזים חכמים שמאפשרות ליצור אינטראקציות ועסקים בהיעדר אמון בין משתמשים.
המערכת נכנסת במקום המתווך, מבצעת עסקה ללא כל צורך שבני האדם המעורבים יבטחו זה בזה במטרה להבטיח את התוצאה, ובכך מייתרת את המתווך. ואין זה משנה אם מדובר בבנק, בורסה, ברכישת נכס או בקניית יצירת אומנות.

ואיך זה מתכתב עם עולם הפרסום?
הווב 3 מאפשרת לנו לשמור את הדאטה שטיפחנו.
להפוך כל נכנס דיגיטלי ברשותנו למניב, הודות למודל עסקי מקורי מבוסס מוניטיזציה.
להשתמש בנכנסים הדיגיטליים שלנו כראות עינינו, בלי תכתיבים ופילטרים.
עסקים יוכלו להפסיק להשתמש בשירותי סלבים ולהפוך לפרזנטורים של העסק שלהם.
ומשפיענים יוכלו לנהל את עצמם, לשלוט ולפרסם את התוכן שלהם לפי צו ליבם.


אז עכשיו, אם נציע לכם לעשות עסקים עם זרים מוחלטים בחו"ל ללא מתווך,
הייתם מסכימים?

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

דילוג לתוכן