אנחנו רוצים לראות עסקים מצליחים, כי הצלחה שלהם זו הצלחה והתפתחות של כולנו, כחברה. בעולם הפרסום כיום, שנעשה רובו ככולו באינטרנט, פרסום בדיגיטל ובעיקר ניהול רשתות החברתיות הוא חלק מהותי ואינטגרלי בהצלחת כל עסק. ואף שכולנו פרסמנו בחיינו פוסט בפייסבוק או סרטון באינסטגרם, רק הבנה מקצועית של התחום והאפשרויות שהוא טומן בחובו יכולים לגרום לעסק שלך לבלוט מעל כולם ולהשיג את התוצאות הרצויות.
ניהול רשתות חברתיות - הרבה פלטפורמות להרבה מטרות
ניהול סושיאל – הכוונה היא לניהול עמודי הפייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, יוטיוב, לינקדאין – וזו רשימה חלקית. הרשתות החברתיות חוללו מהפכה ולאור הצלחתן הופיעו כפטריות לאחר הגשם. אבל זה שיש הרבה פלטפורמות לא אומר שצריך להשתמש בכולן. לפני שבוחרים במה להתמקד (ובמיוחד – במה לא) צריך להגדיר מהן מטרות העסק ואיזה תוכן ניתן לייצר עבורו. אם, למשל, אתם לא מייצרים סרטוני וידיאו, אין לכם בשביל מה לפתוח חשבון בטיק טוק או יוטיוב, שהם בהגדרה פלטפורמות עבור סרטונים. מנגד, אם העסק שלכם יותר פונה לחברות מאשר ללקוחות פרטיים (מה שמכונה B2B), אולי יותר נכון עבורכם להשקיע את מרב המאמצים בלינקדין, בהיותו פלטפורמה שנועדה ליצירת קשרי עבודה ועסקים. אז לפני שאתם רצים לייצר תוכן – תנו לנו לסייע לכם בבחירת הפלטפורמות המתאימות לכם.
המלצות, מגבלות ושאר דרכים לבצע ניהול רשתות חברתיות
לאחר שבחרנו את הרשתות החברתיות הרלוונטיות, אנחנו במקסי יכולים לסייע לכם בכל מה לניהול שנדרש, החל משיווק דיגיטלי, יחד עם כתיבת התוכן עצמו, דרך העיצוב הגרפי, עריכת וידיאו, וכמובן – פרסום ותרגוט לפי קהלי יעד. כמובן שיש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שמתחילים לייצר את התוכן עצמו. להלן כמה דוגמאות: מי בעיקר המשתמשים בפלטפורמה (צעירים או מבוגרים)? מה סגנון הכתיבה והעיצוב? לרוב יש גם חשיבות גדולה ליחס המסך; סרטונים בטיק טוק חייבים להיות לגובה (יחס מסך של 9:16), בעוד התמונות בפיד של האינסטגרם חייבות להיות ריבוע (יחס של 1:1). יצרתם סרטון עם איש או אנשים שמדברים? חשוב להוסיף כתוביות אפילו אם בסרטון מדברים בעברית והקהל הוא ישראלי, מכיוון שהרבה אנשים צופים בסרטונים בלי קול (mute). וזה רק קצה הקרחון…