מייסד ומנכ"ל שותף במקסי-סייט.
מקים אתרי אינטרנט משנת 1996, והפך למקצוען בתחומו.
מקדם ומנהל אתרים משנת 2005 מהחלוצים של ענף שיווק וקידום האתרים במנועי חיפוש.
אוהב את תחום הפרסום, מושפע רבות מדיויד אוגילבי ומתפיסותיו את תחום הפרסום המודרני.
עבור הלקוחות שלנו אני מוסיף את יכולת הראיה האסטרטגית, את התכנון ארוך הטווח, זאת כדי להביא אותם להישגים בתחומים שלהם.
עם השנים הבנו שללא אסטרטגיה ותכנון, אפשר ללכת לאיבוד, לכן, אנחנו מבצעים תכנון אסטרטגי לכל לקוח חדש, ומוציאים אותו לפועל.
שלמה תמיר הינו בעל יכולות תכנון וראיה מרחבית, כזו שיכולה לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים ברשת האינטרנט.
הבנת צרכי הלקוחות זו המומחיות שלי, כדי שאנחנו כחברה נוכל ליישם את האסטרטגיה המתאימה ולהוציא את תוכניות השיווק באמצעות תהליכים אסטרטגיים שמשפרים את המכירות ואת נראות המותג.
אני מנהל צוותים חוצי-תחומיים, מפתח ומנהל תוכניות שמגיעות ללקוחות בתעשיות או בשווקים שונים ומגוונים, יוצר עבורם תוכניות אסטרטגיות שמתייחסות להזדמנויות מרכזיות, ומבין מה המתחרים עשויים לעשות היטב כדי ליצור אסטרטגיות טובות יותר
אני משלב בין ידע מעמיק בשיווק דיגיטלי, עם כלים לפיתוח אתרים, יחד עם גוגל אנליטיקס, קידום אתרים, פרסום במערכות שונות, יחד עם הקמה ותפעול של מערכות ניהול לקוחות.
יש לנו בחברה אנשי עיצוב שמוציאים לפועל כל קונספט שהתחיל מרעיון טוב והפכו אותו למציאות אשר מקדמת את הלקוחות שלנו צעד נוסף קדימה.
בין היכולות שלי אני מבצע ניתוח נתונים שיווקיים, מחשב את ה-ROI של ההשקעות השיווקיות, ומוציא תחזית כדי שנוכל לראות את מגמות השיווק.
אני משתמש במשוב הלקוח כדי להבטיח שביעות רצון, מתעד באמצעות המחלקה, ואנשי הצוות שלנו בחברה.
חלק גדול מהלקוחות שלנו הגיעו בגלל סיבות שונות, הנה דוגמא לחלק מהן:
ניסיון ומומחיות: מקסי עובדת בתחום כבר השיווק הדיגיטלי כבר משנת 2005, עובדים ומוציאים לפועל תוכניות שיווק למגוון חברות, במגוון תחומים ובמגוון גדלים. יש לנו בחברה ניסיון רחב ומומחיות במגוון תחומים יש לנו את הידע והיכולות הנדרשות להצלחה בסביבת המקוונת.
יכולת אסטרטגית: הדבר הראשון לפני תחילת פעילות עם כל לקוח, הוא פיתוח אסטרטגיה ייחודית עבורו אשר מתאימה לעסק , לצרכיו ולמטרות שלו. אנחנו לומדים ומבינים את צרכי היעד של הלקוחות שלנו כדי שנוכל ליצור תוכנית עבודה מותאמת אישית שתכיל את הכלים הנכונים להגדיל את נוכחותך הדיגיטלית ולשפר את תוצאות השיווק שלך.
מודעות לעדכונים ושינויים בתחום: החברה שלנו מודעת לשינויים בסביבה הדיגיטלית ומתעדכנת בכל החידושים הרלוונטים, זה מאפשר לנו לעדכן את התוכניות והאסטרטגיות של הלקוחות שלנו בהתאם. שוק השיווק הדיגיטלי משתנה במהירות, וחשוב לנו להיות מעודכנים כדי להיות מוכנים להתמודדות עם האתגרים החדשים שזה מביא עימם.
תיאום ותקשורת: חשוב לי לוודא שיש תיאום טוב ותקשורת ברורה עם מנהל הדיגיטל שלך בחברה שלנו. אני מוודא שהצוות שלנו מבין את הצרכים והמטרות שלך, ושיש לך אפשרות לשוחח ולתקשר איתם בצורה יעילה.
תיאום מלא עם עקרונות השיווק שלך: חשוב לנו לוודא שיש תאימות בין עקרונות השיווק שלך לביננו. כל עסק ומותג יש לו יחוסים ייחודיים ומדיניות שיווק, ולכן חשוב לנו להבין את ערכיך ולבצע תיאום בצורה נכונה.
אלה הם רק כמה גורמים שחשוב לשקול בעת בחירת חברת שיווק דיגיטלי. כל עסק ותעשייה יכולה להיות יותר מועדפת בגלל הצרכים והמטרות המיוחדות שלה. חשוב לנו מקסי להכיר אותך ואת החברה שלך בצורה טובה מאוד, צרו קשר כדי שנוכל לקדם את המטרות שלכם.
טלפון: 054-7277008
שלומי תמיר ברשתות החברתיות:
בפייסבוק | טוויטר | לינקד אין.
שלמה מקים אתרים כבר יותר מ 24 שנה, מפרסם ומשווק ברשת יותר מ 18 שנה הקמתי את מקסי-סייט מתוך הבנה כי יש בעלי עסקים רבים שהקימו אתר אינטרנט אך לא יודעים כיצד לנהל, לקדם או לפרסם אותו, אנו במקסי-סייט מבצעים זאת עבורו, והכל כדי שיגיעו לקוחות חדשים בעקבותיו.
כבר עם הקמת החברה ראיתי לנגד עיני את טובת הלקוח, והסלוגן שלנו היה "חותרים לתוצאות", כיום עם הוספת מגוון שירותים לבעלי העסקים אנו מבצעים פרסום מקיף, כך שהסלוגן שונה ל "שיווק דיגיטלי 360°".
הנסיון, היכולות, השקיפות והאמינות הם אשר מביאים לעבודה טובה מול כל לקוח במשך שנים, יכולות תכנות ופיתוח אתרים על גבי מערכות כמו ג'ומלה, וורדפרס, מג'נטו, וויקס ועוד .
כמו גם יכולות שליחת מסרונים, דיוור אלקטרוני וגם מערכות CRM על גבי מערכות של מקסי-סייט.
את הידע שנצבר בעולם הפרסום האינטרנטי אנו מיישמים על פלטפורמות של: גוגל אדוורדס, פייסבוק, לינקד-אין ועוד
את הידע בהקמת אתרים, דיוור אלקטרוני, קריאת דוחות אנליטים, יחד עם קביעת מטרות ברורות עבור הלקוח מביאות לתוצאות עבור לקוחות רבים, זו הדרך הנכונה והישרה בה אנו עובדים ונותנים שירות לעשרות חברות, ארגונים ועסקים שונים.
מאמצי השיווק עבור הלקוחות נושא פרי במשך שנים, זו הסיבה שאנו ממשיכים לשרת לקוחות במשך יותר מ 10 שנים בממוצע, וממשיכים לגייס לקוחות חדשים כל הזמן.
חלק מהרחבת האופקים למדתי כשנה במרכז הבינתחומי במסלול ממשל ופוליטיקה, ובהמשך במכללה האקדמית של תל-אביב יפו במסלול חברה – סוציולוגיה והחברה הישראלית.