אנחנו רוצים לראות עסקים מצליחים, כי הצלחה שלהם זו הצלחה והתפתחות של כולנו, כחברה. בעולם השיווק הדיגיטלי רוב האנשים עדיין משתמשים במנועי חיפוש (Google בעיקר) על מנת למצוא את מה שהם מחפשים, ולרוב הם בוחנים את 10 התוצאות הראשונות ולא מעבר. לכן זה כל כך חשוב לדעת מה לעשות כדי להופיע בעשירייה הפותחת. רק הבנה מקצועית של תחום הקידום האורגני והאפשרויות שהוא טומן בחובו יכולים להביא את העסק שלך לחשיפה גדולה יותר.
למה עושים קידום אתרים אורגני?
כאשר אנחנו מבצעים קידום אורגני אנחנו עוזרים להגדיל את החשיפה למותג, מוצרים או שירותים שלכם באופן טבעי יותר. בנוסף, זה מגדיל את כמות התנועה והלקוחות הפוטנציאליים לאתר. כתוצאה מכך – ככל שיותר אנשים מוצאים את האתר שלכם דרך חיפוש אורגני, כך יש יותר סיכוי שהם יהפכו ללקוחות חדשים. כמו-כן, קידום אתרים אורגני יעיל יותר מבחינת עלות-תועלת בהשוואה לפרסום ממומן.
ככה אנחנו עושים קידום אתרים אורגני
כדי שהאתר שלך יופיע במיקום גבוה בתוצאות החיפוש (בגוגל, למשל, אבל לא רק שם) צריך לדעת מה לכתוב ואיך, הן באתר והן בכותרות ובמילות החיפוש במערכת של מנוע החיפוש. לשם כך, אנחנו מבצעים מחקר מילות מפתח, כותבים את כותרות ותיאורי העמודים,יוצרים היררכיית קישורים נכונה, כך שידורגו גבוה ככל הניתן על ידי מנועי החיפוש. בנוסף, אנחנו דואגים לכך שהאתר שלכם יהיה מסודר, נגיש, בעל תוכן רלוונטי ושומר על חווית משתמש גבוהה. כל אלה דברים שגורמים לגוגל ולשאר מנועי החיפוש לדרג את האתר שלכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש. כמו כן אנחנו מוסיפים קישורים בתוך האתר ובאתרים חיצוניים, ואף כותבים תוכן ייעודי בתוך האתר.
קידום אורגני מול קידום ממומן
קודם כל, כמובן, יש את עניין הכסף – בקידום אתרים אורגני אין צורך לשלם אפילו שקל אחד. מעבר לכך, לקידום אורגני יש ערך רב בטווח הארוך; בעוד קידום ממומן מתוחם בזמן (שבסופו הקידום נפסק), לקידום האורגני אין הגבלת זמן וכך האתר שלכם ימשיך להופיע גבוה בתוצאות החיפוש. בנוסף, כאשר לקוחות מוצאים את האתר שלכם דרך חיפוש אורגני, זה נתפס מבחינתם כמהימן ורלוונטי יותר מאשר פרסום ממומן.