כמה פעמים לחצתם על מודעה וכשהגעתם לדף הנחיתה המדובר, גיליתם שהמודעה לא תאמה את הציפייה. עם יד על הלב, מה הרגשתם? האם פיתחתם איזשהו אנטגוניזם?
לפני שאתם עונים, כדאי שתכירו שאתם לא לבד, ושזה קורה כל הזמן. במיוחד כמודעות טובות מובילות אותנו אל דפי נחיתה שאינן תואמות את ההבטחה הפרסומית שהוצעה לנו. וגם כשהן לא ממוקדות, לא ידידותיות למשתמש, ללא מסר אחיד ויחיד, לא מותאמות לצרכים של הצרכן הפוטנציאלי או שאינן דוברות את שפתו (אם תרצו, את הז'רגון שלו).
במידה וחשוב לכם להימנע מזה, ליצור דף נחיתה מקצועי שימיר לידים פוטנציאלים ויהפוך אותם ללקוחות משלמים לטווח הארוך, כדאי לכם להמשיך לקרוא.
כמה פעמים סקרתם מוצר שניקרא בדרככם? בדקתם מי המותג שחתום על המוצר, מהו הכיתוב או הסלוגן. בחנתם את נראות האריזה. האם היא קלה לפתיחה, האם ניתן לסגור את האריזה בכל עת – וכל זה בשבריר שניה לפני שידעתם חצי דבר על המוצר, איכותו או טעמו.
מוסר ההשכל במשל הזה הוא – כשלקוח פוגש את הארגון או החברה שלכם בפעם הראשונה, הוא יגבש עליכם דעה ראשונית, מיד וללא אמפתיה וחסד. אין אופציה לברוח מכך, משום שלקוחות וגולשים הם בני אדם וככה אנחנו מתוכנתים. ובשל כך דף הנחיתה שלכם חייב לשדר אתכם בצורה טובה ביותר. אסור לו לשדר כאוס מבחינת כותרות, צפיפות תוכן, עיצוב זועק שמבלבל את עיני הגולש. והוא חייב להעניק חווית משתמש נעימה ולא מסורבלת כדי לשכנע את הגולש ולהוביל אותו בקלות להשאיר פרטים, להתקשר או לרכוש את המוצר.
היופי בדפי נחיתה שהם מאוד וורסטיליים, ולכן הם מושלמים עבור ארגונים וחברות. הם מספקים את היכולת להתאים את המסר הפרסומי לשפת הלקוח הפוטנציאלי על בסיס סגמנטים ופיצוח אווטארים, בעיצוב נעים ונוח שתואם את שפת המותג ומטרותיו.
הנוחות של נכנס דיגיטלי שנשאר בבעלות בלעדית של מותג או עסק. ובעיקר, שיכול לשנות את פניו בין רגע, הופך את דפי הנחיתה לכלי חשוב ופופולארי בארסנל השיווקי של עסקים, חברות וארגונים גדולים.
דף נחיתה שנעשה כהלכה הוא כלי רב עוצמה לקבלת המרות איכותיות, לידים והחזר ROI גבוה.
והנה כמה סיבות לכך:
1) איסוף לידים בצורה מהירה ונוחה – דף נחיתה הוא המקום שבו הגולש מחפש לקבל מידע על הצעת הערך שאתם מציעים. ואם הייתם קוהרנטיים, הבנתם את כאביו והצעתם לו פתרון הולם, בלחיצת כפתור הוא יכול להשאיר את פרטיו האישיים ללא כל צורך במילוי טפסים ובקשות טורדניות.
2) חיבור לקהל היעד – כמות המלל בדף נחיתה סטנדרטי לא עוברת את סך ה400 – 500 מילים. ולכן כדאי ביותר לנצל זאת ולכתוב תוכן שמדבר אל הגולש, ולא מעליו. להציג את העסק "והפנים" שלכם באור שונה, להזכיר את הערכים שלכם כמותג. ומעבר לכך מומלץ ביותר להראות לקהל למה כדאי לו לקנות את המוצר דווקא מכם ולא רק לדבר על כך.
3) סוכן השפעה – דף נחיתה איכותי עוזר לאנשים שמתבלטים בקניית מוצר או לא מעוניינים לקנות כלל, לרכוש מוצרים או שירותים בכל זאת. היות והוא מאפשר לבחון את המוצר שלך לפני הקניה.
4) זיהוי הרגלים של גולשים – גולשים רבים נכנסים לדפי נחיתה ונוטשים אותו לאחר מבט חטוף. בדומה לכך, רוכשים רבים דרך האונליין נוהגים להכניס מוצרים לעגלת הקניות ומחליטים לבסוף לא להשלים את הרכישה. כדי להבין את הסיבות לנטישה, היכן הם נעצרים ומה "תפס" את עיניהם אנחנו ממליצים להשתמש במפות חום. כלי שמאפשר להבין במדויק בצורה ויזואלית על בסיס גרפים, צילומי מסך וסרטוני וידיאו את הסיבות לנטישה. מפות חום גם מאפשרות לראות פעילויות שקרו באתר ופעילויות שמרחשות בלייב.
5) רשימות תפוצה – הנוחות בקבלת לידים דרך הדף נחיתה מאפשרת בונוס נוסף, דאטה. כל ליד משאיר את שמו, מספר הטלפון והאימייל שלו. על בסיס הדאטה הזה ניתן ליצור רשימות תפוצה, לשלוח ניוזלטרים וגם ליצור קמפיין רימרקטינג.
נשמע מסובך? יותר מידי מידע? מחפשים סוכנות שיווק דיגיטלי שתפשט לכם את העניינים?
דברו איתנו ונשמח להציע לכם הצעה איכותית.