דוגמאות מהשטח – מישראל ומהשוק הבינלאומי:
אחת המגמות המובילות אצל לקוחות ה-B2B שלנו הנה הפנייה והסטה של תקציבים לכיוון הדיגיטל בכלל ומיתוג דיגיטלי בפרט.
דוגמה 1
שוק הפיננסים – ישראל
לקוח B2B שלנו אשר מציע שירותים פיננסים לעשרות אלפי עסקים קטנים וגדולים בישראל החליט בחודשים האחרונים בהחלטה מיתוגית ושירותית (אשר כמובן הזמן הנוכחי תרם לה) לשים את כובד המשקל בדיגיטל וביצע את הפעולות הבאות –
ריענון והתאמת לוגו ושפת מותג לעולם הדיגיטל.
צבעי המותג ונראות הלוגו הותאמו כך שיראו באופן מיטבי ובולט במסכים השונים ובדגש על מובייל.
עמוד הבית ועמודי הקטגוריות השונים שודרגו לאחר בחינת UI/UX נרחבת.
נבנתה חלוקה ברורה של תהליכי מכירה ושירות הן באתר והן ברשתות החברתיות, כך שלקוח קיים יוכל לקבל את מבוקשו משירות הלקוחות באופן מיידי ואילו לקוח חדש יוכל באופן דיגיטלי לבצע את תהליך הרכישה של מוצרים שונים ומורכבים באתר האינטרנט בשילוב עם תמיכה טלפונית .
בניית קמפיין מיתוגי על פי סגמנטים של קהלי היעד השונים.
דוגמה 2
שוק מוצרי הפלסטיק והאריזות – ישראל והעולם
לקוח B2B שלנו אשר הנו מפעל תעשייתי גדול העובד בארץ ובשווקים בינלאומיים ומתמודד כעת עם מציאות ללא כנסים ותערוכות החליט לבצע עדכון תהליכי מכירה ושיווק ולהתאים אותם לדיגיטל.
מיתוג מיתוג מיתוג
בראייה אסטרטגית המטרה היא חיזוק המותג ככלי עזר למכירה עתידית על ידי יצירת מודעות וחשיפה גדולה אצל קהל היעד הפוטנציאלי.
- הסטת תקציבים של כנסים ותערוכות לדיגיטל
- בניית סרטוני מדיה קצרים מיתוגיים.
- בניית מערך תוכן תומך למותג ברשתות חברתיות
- התאמת הנראות של המותג למדיה הדיגיטלית ולמסכי המובייל.
דוגמה 3
שוק שירותי הדרכה ותוכן B2B- ארה"ב
לקוח B2B שלנו – חברה המעניקה שירותים לעסקים בתחומי הדרכה ותוכן לשוק האמריקאי ומתמודדת עם מעבר השוק האמריקאי לעבודה מהבית.
מהפכה
כחלק מההיערכות לשינוי תהליכי העבודה בכלל השוק מבוצע בחברה שינוי אסטרטגי נרחב שמעביר את החברה ליכולת עבודה דיגיטלית מלאה.
הוקמו שני אתרי אינטרנט ייעודיים על פי סגמנטים של קהלי יעד הממושקים למערכת CRM מתקדמת.
הוקם ללקוחות מתחם אינטרנטי חדשני ייעודי המאפשר ומייצר לכל אחד מהם אתר אינטרנט ייעודי על פי המוצר אשר בו הוא משתמש. בצורה זו התקשורת עם הלקוחות נעשית באופן דיגיטלי בלבד.
נבנה מערך מיתוג דיגיטלי מעודכן הכולל – וידאו, תוכן, באנרים, ניוזלטר ועוד.
דוגמה נוספת
איך מעבירים חברת B2B גדולה (מפעל תעשייתי בישראל) לסושיאל בינלאומי ומה התוצאות עד כה>> https://bit.ly/3fQ2Vap