האם האתר שלך עולה בפחות מ 3 שניות?
ישנו סקר ידוע שמראה בבירור כי גולשים לא ימשיכו לגלוש באתר שלך אם האתר יעלה ביותר מ3 שניות, זמן המתנה זה הולך ומתקצר כאשר הגולשים רוצים את המידע מהר יותר.
לכן כדאי לתכנן את האתר שיעלה כמה שיותר מהר ובטח לא יותר מ 3 שניות.
כמה פעמים בדקת את מהירות האתר שלך?
כמה פעמים מהמחשב וכמה פעמים מהסלולרי שלך?
יש חשיבות גדולה מאוד לטעינת האתר שלך, היא יכולה לגרום ליותר גולשים לבקר באתר שלך, או לגרום לגידול בזמן שהות הגולשים באתר שלך, כמובן שיפור מהירות אתר יכולה להביא באופן ישיר לגידול בעסק שלך.
אם בדקת את מהירות טעינת האתר שלך מהמחשב שמחובר לרשת מהירה, או מהסלולרי שלך שמחובר לרשת ה WiFi אני ממליץ לך לבדוק את מהירות טעינת האתר כשהמחשב או הסלולרי לא מחובר לכבל או לרשת ה WiFi שלך אלא רק לרשת הסלולרית, או חמור מכך לרשת הסלולרית בערים בפריפריה, או במקרה של חברות רב לאומיות שפונות לקהל בחו"ל במדינות כמו: דרום אפריקה, בברזיל או בהודו, רק אז תוכלו לדעת כמה האתר שלך מהיר באמת בשווקי היעד של החברה שלך.
מסקירה שביצעה דבלקליק של גוגל בספטמבר 2016 עולה בבירור כי 53% מהגולשים בסלולרי נוטשים את האתר אם הוא לא עולה אחרי 3 שניות, ייתרה מזאת, אחד מכל שני גולשים מצפה שהאתר יעלה בתוך 2 שניות.
כ77% מהאתר בסלולר עולים באופן מלא רק אחרי 10 שניות ברשתות של 3G והזמן הממוצע לעליית אתר הינו 19 שניות. אם עמודי האתר שלך שוקלים כ 1.5 מגה, מהירות טעינת העמוד תהיה כ 7 שניות ברשתות סלולריות עם מהירות של 3G.
כ 46% מהנסקרים אמרו שהדבר הכי מעצבן הוא זמן ההמתנה לעליית האתר.
הידע והכלים בהם אנחנו עושים שימוש
אנחנו במקסי-סייט יכולים לבדוק את מהירות טעינת האתר שלך במדינות של יעדי החברה, זאת ע"י שימוש בכלים ושרתים הפזורים ברחבי העולם. כמו כן, יכולים לייצר דוח המלצות להקטנת משקל האתר כדי להאיץ אותו ולגרום למנועי חיפוש ולגולשים רבים לגלוש אליו יותר ולשהות בו יותר זמן.
חברות רבות הבינו שמהירות טעינת האתר יכולה להשפיע ישירות על הכנסות החברה, הנה מספר דוגמאות:
חברת TrainLIne מאנגליה הפחיתה את מהירות טעינת האתר ב 0.3 שניות, זה הוביל לכך שהלקוחות שלהם הוציאו כ 8.1 מיליון פאונד יותר בשנה.
חברת Netflix הפחיתה ב 43% את התשלום על רוחב הפס שלה רק ע"י שימוש נכון בכיווץ מידע – GZIP
חברת מגזין האופנה האמריקאי GQ הפחית את זמן טעינת האתר ב 80% ושינוי זה הוביל להגדלת התנועה ב 80%, זמן הגלישה הממוצע עלה ב 32%.
כל הקטנה היא בעצם הגדלה
הקטנת זמן טעינת האתר לא רק יחסוך לך כסף, אלא גם יגדיל את ההכנסות של החברה. מומלץ לבקש מהחברה אשר אחראית על הקמת אתר החברה להגדיל את מהירות טעינת האתר שלכם.
לא הכל כספי אך אם החברה שלך פונה לאוכלוסיה במדינות שהאינטרנט בו אינו טוב כמו במדינות המפותחות, יש צורך אמיתי בבדיקה ושיפור זמני טעינת האתר.
בהודו של היום יותר אנשים גולשים מהאינטרנט של הסלולרי, הם גם מחברים את המחשבים שלהם לאינטרנט של הסלולר, שם הקצבים הם בטווח של 2G.
במזרח הרחוק רק כ 1.5% מחובר לאינטרנט באמצעות אינטרנט כבלים או טלפון קווי, כ 90% מחוברים לאינטרנט באמצעות האינטרנט של חברות הסלולר. רק כ 20% מחוברים לאינטרנט.
בהשוואה למדינה כמו אנגליה בה כ 92% מחוברים לאינטרנט, כ 38% באמצעות אינטרנט קווי, כ 125% גולשים באינטרנט באמצעות הסלולר שלהם, מה שמראה כי יש אנשים רבים המחזיקים 2 מכשירי סלולר.
זה מראה לנו שאם האתר שלך מכוון לחו"ל, אתם חייבים לבדוק ולהתאים את האתר לגלישה במדינות שונות, גם מבחינת תכנות האתר ומבחינת אירוח על שרתים ברחבי העולם.
מהירות טעינת האתר גבוהה יכולה להוות ייתרון עסקי לעסק ולחברה שלכם. אנו גם יכולים לבדוק את זמן טעינת האתר שלכם אל מול החברות והמתחרים שלכם, זאת כדי שיהיה לכם את ייתרון המהירות.
השלב הראשון בדרך להגיע לאתר מהיר הוא: לרצות להגיע לשם.
הרבה מנהלי אתרים ובעלי חברות אומרים שהם רוצים אתר מהיר, אך רק אלה שמשוכנעים ומבינים את החשיבות יבצעו את המהלכים הנדרשים כדי באמת להגיע לשם, זה עובר בהבנת הצורך ובלהוציא זאת מהמחשבה אל הפעולה. יש חשיבות גדולה לכך שכל אנשי החברה נרתמים למהלך ועוזרים ככל יכולתם.
השלב השני הוא הבנה טובה עד רמה טכנית בסיסית כדי להבין מה המצב כרגע, לאן שואפים ורוצים להגיע ומה הם השלבים בדרך. ולא רק מהמחשב במשרד אלא במדינות היעד ומהמכשירים ברשתות הסלולר במדינות אלה.
שיפור מהירות האתר יכולה לקרות רק אחרי מספר בדיקות, אז מבינים שזה לא רק זמן טעינת האתר אלא מה קורה במהלך טעינת האתר מבחינת קודים וכד'.
כל האנשים הטכנולוגים בודקים את האתר על המכשירים המתקדמים שלהם, אך אינם בודקים את זמן טעינת האתר על המכשירים במדינות היעד, כמו גם כמה הקוד והסקריפטים שלהם נראים על מכשירי הסלולר השונים.
בדיקות על מכשירים שונים
אין תחליף לבדיקה על מכשירים שונים ואם אין ברשותך אנו נוכל להציג כיצד הם נראים על מכשירים אלה. זה לא רק מהירות הגלישה אלא גם במכשירים עם מעבדים שונים וכנראה פחות חזקים ומהירים ממה שמתכנתי ומפעילי האתר מכירים.
אולי כדאי לשקול להעביר את האתר לרשת CDN, בה האתר יופיע מהר יותר במדינות רבות יותר, כך שזמן טעינת האתר יהיה מהיר מאוד והלקוח לא ייצטרך להגיע לשרת האירוח שלך אלא לזה הקרוב ביותר אליו. מה שהוא למעשה ייראה זה אתר מראה של האתר שלך שמתעדכן בכל כמה שעות.
יש חשיבות להכיר בעובדה שניתן להכניס קודים באמצעות מנהל הטאגים של גוגל או בשמו הלועזי Google Tag Manager, כדאי לשים לב לכמות הקוד שמכניסים פנימה ולשם מה היא נועדה כמו גם האם היא מחוייבת במציאות. הרצון למדוד את ביצועי האתר חייב להביא מחשבון גם את זמני טעינת האתר, כדי לא להכביד ולשפר את מהירות טעינת האתר חייבים לבדוק ולוודא שקודי המדידה לא מאט את זמני טעינת האתר.
חייבים לבצע בדיקות מהירות לפני פעולות השיפור וכמובן לאחריהן, גם לאחר כשבועיים, זאת כדי לוודא שלא הוכנס קוד לא רצוי בטעות. אנחנו מציעים גם ליווי חודשי כדי לבדוק ולנטר בעיות מהירות באתר.
כולם בודקים את מהירות טעינת עמוד הבית של האתר בלבד, אך הליווי והניטור שלנו כולל גם ניתוח וניטור של עמודים בתוך האתר, ייתכן ויש עמוד פנימי שהוא חשוב כל כך ויש גולשים שמנסים להגיע אליו, אך נחסמים בגלל זמן טעינת העמוד ובגלל שאין שיפור במהירות האתר.
תנו למומחים של מקסי-סייט לבצע בדיקה זמן טעינת האתר ומהירות העליה שלו במדינות שונות.
נוכל לייצר לכם מסמך המלצות כדי להביא למתתכנתי האתר או שנוכל לבצע זאת בעצמינו.
אנו מבצעים שדרוג אתרים בקוד פתוח כמו ג'ומלה או וורדפרס