בתחילת אפריל 2019, מוזיאון "ידידי ישראל" בירושלים התכבד לארח את המשלחת הברזילאית ולהעניק את פרס ידידי ישראל לנשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו.
המוזיאון לידידי ישראל נחנך בשנת 2015 במרכזה של ירושלים ופועל לחיזוק ההכרה בלגיטימיות של מדינת ישראל והידוק הקשר עם ידידי ישראל בעבר ובהווה ברחבי העולם.
יצירת חשיפה דיגיטאלית לקהלי יעד בברזיל, בהמשך לביקורו של נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו, במוזיאון "ידידי ישראל" בירושלים.
מדובר על ניהול אירוע מדיה נקודתי שצריך לקבל יחס ותשומת לב בזמן אמת, ובמבחן התוצאה המספרים עמדו ביעדים ואף מעל למצופה.
צוות השיווק הבינלאומי שלנו מסכם קמפיין מוצלח במיוחד:
מעל 250 לידים B2B איכותיים בשנה בלבד, פתיחת סניפים נוספים באירופה ובאפריקה, הצלחה בכניסה לשוק האמריקאי, LTV חיובי גבוה.
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.