MXI – שיווק בדיגיטל

VIP Social
Event 2019 –
נשיא ברזיל

מוזיאון ידידי ישראל

FOZ

בתחילת אפריל 2019, מוזיאון "ידידי ישראל" בירושלים התכבד לארח את המשלחת הברזילאית ולהעניק את פרס ידידי ישראל לנשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו.

אתגר

האתגר

המוזיאון לידידי ישראל נחנך בשנת 2015 במרכזה של ירושלים ופועל לחיזוק ההכרה בלגיטימיות של מדינת ישראל והידוק הקשר עם ידידי ישראל בעבר ובהווה ברחבי העולם.

יצירת חשיפה דיגיטאלית לקהלי יעד בברזיל, בהמשך לביקורו של נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו, במוזיאון "ידידי ישראל" בירושלים.

פתרון

הפתרון

גיבשנו אסטרטגיה חברתית שתתאים לקהל היעד אליו אנו מעוניינים להגיע, על בסיס האסטרטגיה נגזרו קהלי יעד, תקציבים וערוצי שיווק.
שימוש במגוון אמצעי מדיה חברתית ורשתות תוכן בברזיל, בשילוב כלי שיווק טכנולוגיים מתקדמים.
מפרסום לצמיחה

התוצאה

מדובר על ניהול אירוע מדיה נקודתי שצריך לקבל יחס ותשומת לב בזמן אמת, ובמבחן התוצאה המספרים עמדו ביעדים ואף מעל למצופה.

צוות השיווק הבינלאומי שלנו מסכם קמפיין מוצלח במיוחד:

  • חשיפה של למעלה ממיליון וחצי איש.
  • 220K Engagments
  • מעל 165K לייקים
  • מעל 15K תגובות
  • מעל 19K שיתופים
  • יחס אינטראקציה מעל ל 14%

מותג

250+

מעל 250 לידים B2B איכותיים בשנה בלבד, פתיחת סניפים נוספים באירופה ובאפריקה, הצלחה בכניסה לשוק האמריקאי, LTV חיובי גבוה.

הלן דורון אינטרנשינל

39+

הגדלנו את החשיפה למותג במעל 39 מדינות, לקהלים חדשים וגם לקהלים קיימים.

foz

36K+

כמנהלי הפעילות השיווקית הדיגיטלית של המוזיאון היינו אמונים על מינוף האירוע במטרה לחזק את תדמית המותג ברשת בשיתוף פעולה עם צוות הבית הלבן.

סיפורי הצלחה נוספים

אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.

ממשיכים להגדיל את העסק – צרו קשר

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

דילוג לתוכן