MXI – שיווק בדיגיטל

קמפיין E-COMMERCE
למוצר פרימיום

ספר ישראלי חדש

ניהול רשתות חברתיות

הספר הינו מוצר פרימיום למנהלים בכירים ויזמים ומבוסס על ראיונות עם מנכ”לים מחברות מובילות כגון מיקרוסופט, אפל, גוגל,אינטל ויזמים מובילים כמו דב מורן ואראל מרגלית לצד יזמים חברתיים כמו עדי אלטשולר ואסף זמיר

אתגר

האתגר

מכירת מוצר פרימיום יקר במונחי שוק ONLINE

  • ספר קריאה המיועד למנהלים ומנהלות בכירים
  • איך מגיעים לקהל יעד ממוקד מאוד ואיכותי
  • מהו תהליך הרכישה הנכון
פתרון

הפתרון

בניית תהליך E-COMMERCE הבנוי ממספר שלבים העובד יחד עם תהליך אלניטיקה מתקדם הבודק כל יוזר במשפך השיווק.

  • ניתוח CRM קיים וממשוק למערכות הפרסום
  • בניית מיקרו המרות כגון זמן שהייה וגלילה
  • יצירת קהל מתעניינים באמצעות "2 פרקים ראשונים לקריאה"
    משפך שיווקי הבנוי ממעורבות >> תנועה >> רכישה
  • שילוב אוטמציה שיווקית מתקדמת בהתאם למיקרו המרות
מפרסום לצמיחה

התוצאה

תוך מספר ימים הודפסה מהדורה שנייה

  • שימוש נכון במשפך השיווק תוך התאמתו ברמה יומית בהתאם לניתוח האנליטיקה המתקדם הביא להדפסת מהדורה שנייה מהר מהצפוי.

מותג

250+

מעל 250 לידים B2B איכותיים בשנה בלבד, פתיחת סניפים נוספים באירופה ובאפריקה, הצלחה בכניסה לשוק האמריקאי, LTV חיובי גבוה.

הלן דורון אינטרנשינל

39+

הגדלנו את החשיפה למותג במעל 39 מדינות, לקהלים חדשים וגם לקהלים קיימים.

foz

36K+

כמנהלי הפעילות השיווקית הדיגיטלית של המוזיאון היינו אמונים על מינוף האירוע במטרה לחזק את תדמית המותג ברשת בשיתוף פעולה עם צוות הבית הלבן.

סיפורי הצלחה נוספים

אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.

ממשיכים להגדיל את העסק – צרו קשר

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

דילוג לתוכן