אנחנו רוצים לראות עסקים מצליחים, כי הצלחה שלהם זו הצלחה והתפתחות של כולנו, כחברה. לכן מקסי-אוטו מעניקה לכל עסק אפשרות לשלוח דיוורים, מסרונים, אוטומציה ו CRM כדי שכל עסק יוכל לספק חווית לקוח מעולה.
להגיע לקהל, להישאר מעורב – אפשר להגיע לקהל מדוייק ולהציע לכל אחד את מה שהכי מתאים לו, כך גם באמצעות מסרים מתאימים וגם עם כלים אוטומטיים מתאימים.
טפחו וחנכו – הגדילו את הקהל באמצעות מסרים מותאמים, הדרכות רלוונטיות, התאימו להם את השירות והמוצר כדי שיהיה רלוונטי עבורם והם יישארו לקוחות שלכם לאורך זמן.
המירו וסגרו – באמצעות מסרים מתאימים ללקוחות אתם מגדילים את האמון של הלקוחות בכם, כך שהם ימשיכו לצרוך שירותים ומוצרים שלכם.
תמכו והגדילו – אתם יכולים להבין מה כל לקוח רוצה ומתי הם רוצים את זה, אתם יכולים לשמח את הלקוחות שלכם וכך לגרום להם לקנות וגם לספר לחברים שלהם.
כך המערכת יכולה לעזור לכם: אם אתם עדיין מנהלים את הפניות דרך המייל, האקסל או לוח השנה, יש פניות שבטוח לא ממשיכות איתכם ונופלות בתהליך, מערכת ה CRM שלנו אשר משולבת אוטומציה חכמה תדע לשמור על כל הפניות, לשלוח תזכורות ולהפעיל את מערך המכירות כל הזמן ובצורה חלקה, מהירה ושקופה למנכ"ל, מחלקת השיווק, אנשי המכירות ומחלקת שירות הלקוחות.
מערכת ה CRM שלנו משולבת אוטומציה תימנע מהמטלות להיערם על השולחן שלך, תפעילו תיעדוף לכל הפניות שלכם ותנהלו את אנשי הקשר כך שיישאר לכם יותר זמן כדי למכור יותר.
תשלחו בדיוק מה שהלקוח רוצה, דיוור אלקטרוני או מסרון איכותי זו רק ההתחלה, שילחו דיוור והודעה מותאמת לכל לקוח ולפי תחומי העיניין שלו, תשלחו כל הודעה כך שכל לקוח ירגיש שזה נעשה במיוחד עבורו.
תהיו שם בצורה אוטומטית בזמן הרלוונטי עבור הלקוח שלך, תקפיצו הודעת צ'אט באתר מותאם לכל לקוח, תנו לבוט לענות לשאלות הגולשים, להציע מוצרים או לקבל תגובות וכל זה בדיוק ברגע הנכון כאשר הגולשים נמצאים באתר שלכם.
אוטומציה שמחזירה לך את השליטה בזמן, עם אוטומציה חכמה אפשר לבצע תהליכי שיווק אוטומטיים, להגדיר מייל ברכה, לשייך את הלקוח לקהל מסוים ומתאים, להכניס אותו לתהליך אוטומטי כך שיחסוך לכם זמן, כסף ויהיה רלוונטי יותר עבור הלקוחות שלך.
קודם כל, כמובן, מערכת ניהול לקוחות CRM עם אפשרות דיוור מאפשר לך לשמור את כל המנויים מאורגנים ובמקום אחד. נהלו את תהליכי המכירות שלכם, עדכנו במבצעים ותמיד תשלטו בתהליך כדי שלא תהיו מופתעים.
בנוסף, כאשר לקוחות מקבלים דיוור, מסרון, או כל הודעה שיווקית מתאימה, זה נתפס מבחינתם כפעולת שיווק חיובית ולכן מתקבלת בהתאם.