39% עליה במודעות למוצר
51% עליה באמון במוצר
באמצעות:
-שקיפות וכנות
-שימוש במשתמשים
-קהילה
-הלקוח בחזית
אז בואו נצלול פנימה
ביקורות חיוביות מטעם לקוחות הן מה שממנף עסקים, יוצר אמון במוצר ומגדיל מודעות בשוק ה-B2C.
על פי מחקר של לינקדאין הדבר נכון על אחת כמה וכמה בהגדלת מכירות בשוק ה-B2B.
39% , האחוז הגבוה ביותר, זה עד כמה המלצות מעלות מודעות למוצר ביחס לפרסום שמעלה מודעות רק ב-32%.
המלצות אלו צריכות להגיע מטעם ברי סמכא בתחום, משפיעים וקולגות בתחום ה-B2B. המלצות מטעם חברים, קולגות ומשפחה מדורגים נמוך יותר באפקטיביות שלהם ב-19%.
כאשר מדובר בהגברת אמון במוצר, אנחנו רואים עליה של 51% באפקטיביות כשמדובר בביקורות של אנשי מקצוע וקולגות ביחס לביקורות של משתמשים אחרים אשר עומדים על 33%. כאשר מדובר בהגברת אמון חברים ובני משפחה עולים באפקטיביות ל-30%.
קמפיין הדיגיטל שהביא 250 לידים איכותיים B2B
איך יוצרים מאגר ביקורות נאמן?
– קהילה: בניית קהילה למשתמשים של המוצר יוצרת שיח חיובי סביבו. חשוב שהאנשים שעומדים מאחורי המוצר יהיו חלק פעיל בקהילה וייקחו בה חלק, זה נותן תחושה של אכפתיות וגורם לאנשים בקהילה להרגיש שהם באמת חלק ממשהו ושמקשיבים להם.
איך מתרגמים ביקורות למכירות?
-שימוש במשתמשים: כאשר אתם יוצרים תוכן כמו ביקורות, מאמרים וסרטונים. תמיד טוב למצוא דרך להכניס פנימה משתמשים נאמנים למוצר שיתנו גם את הפידבק שלהם. אין כמו לראות מה אדם אמיתי שמבין בתחום ומשתמש במוצר חושב.
איך שומרים על קהל הלקוחות נאמן למוצר?
-שקיפות וכנות: שקיפות וכנות יוצרות אמון, תנהגו בלקוח באופן כנה ואותנטי כמו שהיית רוצה שינהגו בך. אף אחד לא אוהב לקרוא מיילים גנריים מנוסחים באופן תאגידי, אנשים אוהבים להרגיש שהם מדברים עם בן אדם. כמו כן תדברו עם הלקוח בגובה העיניים, כמו בן משפחה, באופן כנה ושקוף.
איך ממנפים את הלקוח ואת המוצר לרמה הבאה?
-הלקוח בחזית: תמיד חשוב לשים את הלקוח קודם, אפשר לעשות את זה דרך ראיונות עם לקוחות, לתת למשתמשים לדבר בהרצאות על חווית המשתמש שלהם, לעזור למשתמשים לבנות קהל משלהם ובכך לקדם גם אותם וגם את המוצר.
מאמר זה מבוסס על מחקר שניתן לקרוא במלואו בלינק בלינקדאין
פעילות B2B ייחודית בדובאי