כמנהלי הפעילות השיווקית הדיגיטלית של המוזיאון היינו אמונים על מינוף האירוע במטרה לחזק את תדמית המותג ברשת בשיתוף פעולה עם צוות הבית הלבן.
מעל 250 לידים B2B איכותיים בשנה בלבד, פתיחת סניפים נוספים באירופה ובאפריקה, הצלחה בכניסה לשוק האמריקאי, LTV חיובי גבוה.
גיבשנו והוצאנו לפועל אסטרטגיה דיגיטלית לאירוע בינלאומי בגרמניה שתתאים לקהל היעד אליו אנו מעוניינים להגיע, על בסיס האסטרטגיה נגזרו קהלי יעד, תקציבים וערוצי שיווק.
כמנהלי הפעילות השיווקית הדיגיטלית של המוזיאון היינו אמונים על מינוף האירוע במטרה לחזק את תדמית המותג ברשת בשיתוף פעולה עם צוות הבית הלבן.
מעל 250 לידים B2B איכותיים בשנה בלבד, פתיחת סניפים נוספים באירופה ובאפריקה, הצלחה בכניסה לשוק האמריקאי, LTV חיובי גבוה.
גיבשנו והוצאנו לפועל אסטרטגיה דיגיטלית לאירוע בינלאומי בגרמניה שתתאים לקהל היעד אליו אנו מעוניינים להגיע, על בסיס האסטרטגיה נגזרו קהלי יעד, תקציבים וערוצי שיווק.