MXI – שיווק בדיגיטל

טיפים שימושיים לניהול סושיאל מוצלח

ניהול רשתות חברתיות

סושיאל הוא אחד התחומים החשובים ביותר כיום במדיה הדיגיטלית, כזה שכל סוכנות שיווק דיגיטלי שמכבדת את עצמה תיתן לו משקל רב. כמעט כל אדם צורך תוכן במדיה חברתית בצורה כזאת או אחרת, והפוטנציאל שטומן בחובו לקידום העסק הוא גדול בהחלט. הכנו עבורכם מספר טיפים שימושיים שיעזרו ללקוחות פוטנציאלים להבין את הפעילות שלכם ועל הדרך להגדיל את החשיפה שלכם.

שמרו על רלוונטיות

כשמדובר בתוכן אנחנו רוצים להתאים אותו לרוח התקופה, לשיח שמתנהל ברשת, ועל כן חשוב למצוא את הנקודה שזה פוגש אותנו, כך למשל אם אני בונים גאנט שבועי או חודשי מומלץ לבצע סקירה כללית של כל האירועים החשובים במהלך פרק הזמן ולבחור בקפידה את אלו שיכולים להתאים לתוכן הרלוונטי ולפוסטים שאנחנו רוצים לפרסם, נדרשת כאן חשיבה מקורית, שכן אם הקשר לאותו אירוע הוא קלוש אנחנו נפספס את המטרה, אנחנו רוצים שזה יהיה כמה שיותר טבעי ולא מאולץ כך שאין טעם להתעקש לקשר תוכן מסוים לאירוע, המפתח הוא לחשוב מנקודת מבט של מי שנחשף לפוסט מה שיגדיל את הסיכוי להעביר את המסר בצורה טבעית ונכונה ולמצוא את נקודת האיזון בין תוכן שימשוך את תשומת לב הקורא לבין מידת הרלוונטיות למטרות שלנו.

נהלו אינטראקציה סביב המותג

אחת הדרכים היעילות והפשוטות להבין את הלקוחות שלנו היא לנהל מערכת יחסית צרכנית ברשתות החברתיות, ברגע שאנחנו קשובים לצרכי הלקוחות ומבינים אותם אנחנו יכולים גם להשיג את מטרתנו בצורה יותר חלקה, בהקשר הזה יש כמה דרכים לעשות זאת אך היעילה מכולן היא באמצעות עידוד שיח שמחייב את הצד השני להגיב, לצורך העניין שאלה פתוחה שמצריכה תשובה מפורטת מהצד השני, יותר אינטראקציה, יותר מעורבות, תגובות, לייקים, ובסופו של דבר הבנה נכונה יותר והשגת מטרות בצורה קלה ויעילה יותר.
לנהל את הקשרים החברתיים עם הלקוחות שלכם היא לבצע בצורה טובה את ניהול רשתות חברתיות של העסק, חברה או ארגון.

העלו תמונות מקוריות באיכות גבוהה

קיימת חשיבות לבחירת התמונה, תמונה שלא מושכת את הגולש מקטינה את אחוז המעורבות כך שגם אם הכנתם פוסט איכותי, השקעתם מחשבה ומידה רבה של יצירתיות עדיין יש סיכוי שזה יתפספס. ברגעים הראשונים אנחנו באופן אוטומטי מסתכלים קודם כל על התמונה ורק אח"כ על התוכן. תמונה טובה זאת גם תמונה באיכות גבוהה ובהתאמה נכונה כזו שלא נחתכת ולא מפוקסלת, עוד פרמטר חשוב לציון זה להשתמש בתמונה לא פופולרית הדבר האחרון שאתם רוצים זאת תמונה שהגולש כבר נתקל בה בעבר, פתרון יעיל הוא באמצעות שימוש בכלים שמודדים פופולריות.

התעדכנו בשינויים

המדיה החברתית עוברת שינויים בתדירות גבוהה ועל כן חשוב לא לקפוא על השמרים ולהתעדכן בנוגע לאילו כלים שודרגו, מה התווסף,אילו פיצ'רים חדשים נכנסו כל זאת על מנת לשפר את הפעילות שלכם ושתגיעו לתוצאות טובות יותר.

אלמוג איטלי - מנכ"ל שותף בחברת מקסי-סייט, מתמחה בפיתוח והטמעת תהליכי שיווק בדיגיטל וחדירת שוק בינלאומי בארגונים וחברות.

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

דילוג לתוכן