אנחנו רוצים לראות עסקים מצליחים, כי הצלחה שלהם זו הצלחה והתפתחות של כולנו, כחברה. בעולם הפרסום בדיגיטל אחד היתרונות המהותיים הוא המידע; כל פעולה קטנה של הגולש נרשמת ומתויגת. אלא שהיתרון הזה יכול להיות גם חיסרון בשל שטף הנתונים והמידע הרב והכמעט אינסופי, במיוחד אם לא יודעים איך לנהל אותו ולהוציא ממנו תובנות ומסקנות.
אוטומציה שיווקית - האדם צריך לחשוב, הרובוט צריך לבצע
כאמור, בעקבות הנתונים הרבים, אוטומציה בשיווק הדיגיטלי היא הכרחית מכמה סיבות עיקריות. קודם כל, היא מאפשרת לבצע משימות שגרתיות ומחזוריות באופן אוטומטי, דבר שחוסך זמן רב לצוות השיווק ומאפשר להתמקד במשימות אסטרטגיות יותר. כמו כן, אין מה לעשות – המחשב יודע לחשב את כל אותם נתונים באופן עקבי ומדויק הרבה יותר מאיתנו, בני האדם. אבל בעיקר כלי אוטומציה שיווקית מאפשרים לאסוף, לעבד ולנתח מידע שיווקי במהירות רבה יותר, דבר החיוני לקבלת החלטות נכונות. כך גם ניתן להתאים תוכן ותקשורת שיווקית לקהלי יעד ספציפיים על בסיס התנהגות והעדפות, וכן לעקוב אחר התקדמות קמפיינים ולהגיב במהירות להתפתחויות ולהזדמנויות חדשות.
אוטומציה – כלי שעובד בשבילך
במקסי בנינו עשרות מערכי אוטומציה שעובדים בשביל לקוחותינו 24/7: בתחום הפרסום מערך האוטומציה השיווקית שלנו יודע לבדוק בכל 10 דקות את מצב השוק הדיגיטלי ולהציע הצעת מחיר אפקטיבית ומינימלית ולהתאים את המסר המדויק לפי סוג הקהל, ללא מגע יד אדם! בתחום הקידום האורגני בנינו הליך אוטומציה שסורק את האתר בכל יום ומרים את נתוני ה- on page seo לשמים. בתחום הדיוור האלקטרוני – לא עוד דיוור סטנדרטי שאף אחד לא פותח! תהליך האוטומציה שבנינו יודע לנתח איזה תוכן קהל הלקוחות שלנו אוהב ולפי זה לשלוח לו את המייל הרלוונטי וגם בתזמון שהוא הכי אוהב לקבל את זה. בתחום המכירות – שליחת הצעות מחיר, פולו-אפ ללקוחות, מעבר לידים בין סוכנים ועוד. אלה דברים שהרבה יותר פשוט לבצע כשיש מערכת אוטומציה שעוזרת לאנשי המכירות להגדיל את המכירות.