Columbia – מותג אופנה אמריקאי בינלאומי. השקת קו מוצרים מיוחד בקולומביה ישראל לקיץ תחת המיתוג Omni Shade, קו אופנה המותאם במיוחד לקיץ הישראלי בטכנולוגיה ייחודית להגנה מקרני השמש.
האתגר
החדרת מותג חדש בדיגיטל ויצירת מודעות צרכנית
החדרת מותג בינלאומי לשוק מקומי
יעדי זמן מוגדרים מאוד על מנת שלא לפספס את חלון הזמן לקראת עונת הקיץ
הפתרון
כרשת קמעונאית הפועלת גם בזירה הדיגיטלית וגם בחנויות פיזיות,
הפתרון טמון בחיבור בין ה-Online ל-offline
סנכרון בין מערך השיווק הדיגיטלי לבין מערכות ה-CRM מחד, וחיבור למערך אנליטי דינאמי הבודק בכל רגע נתון את ביצועי הקמפיין בשטח מנגד.
הגדרת יעדים online / offline
קביעת יעדים ברמת המעורבות (Engagment) כולל ברשתות החברתיות
ניהול וממשוק מערכות שיווק ואנליטיקה מתקדמות בזמן אמת
התוצאה
90% מהרוכשים ו/או המצטרפים למועדון היו גולשים שעברו דרך הקמפיין בדיגיטל
רמת מעורבות גדולה ב50% מהממוצע בקמפיינים שיווקים ו-e-commerce דומים
גידול ניכר במכירות offline
מיקוד נכון של קהל יעד בתיחום גיאוגרפי וחיבור לפרסונות ב-CRM
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע"י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.