שיתופי פעולה עסקיים באינטרנט: מפתח להגדלת החשיפה או סיכון מיותר?
בעולם העסקי המקוון של ימינו, שיתופי פעולה בין בעלי עסקים הפכו לאסטרטגיה פופולרית להגדלת החשיפה ולהרחבת קהל הלקוחות.
בעולם העסקי המקוון של ימינו, שיתופי פעולה בין בעלי עסקים הפכו לאסטרטגיה פופולרית להגדלת החשיפה ולהרחבת קהל הלקוחות.
חברת "מור אינסייד", המספקת שירותים רפואיים בדמות בדיקות MRI ברחבי הארץ, הינה לקוח חשוב שלנו, לחברה זו יש מטרות ויעדים ייחודיים. לצד מפגשי זום דו-חודשיים וקבוצת ווטסאפ פעילה, אין תחליף לביקור ומפגש פנים למול פנים.
המהפכה השקטה: AI בשיווק הדיגיטלי 2024 הבינה המלאכותית נמצאת בכל מקום, ובכלל זאת גם בתחום השיווק הדיגיטלי. הנה כמה דוגמאות כיצד הטכנולוגיה הזו מסייעת לנו בהגעה ליעדים עבור הלקוחות שלנו.
קידום אורגני מבוסס מותג מול קידום אתרים מבוסס מילות מפתח כשאנחנו מדברים על קידום אתרים מבוסס מותג, אנחנו עוברים מההתמקדות המסורתית במילות מפתח ובמבנה הדף להבנה מתקדמת יותר של איך
אף אחד לא מצפה מכם להיות סטיבן ספילברג, אבל כדי להגדיל את החשיפה למותג שלכם ברשתות החברתיות אתם חייבים לייצר סרטוני וידיאו קצרים.
לצד הלקוח שלנו, "מוזיאון ידידי ישראל", אנו במקסי שותפים במאבק החשוב על ההסברה ברשתות החברתיות באמצעות תוכן מקורי – רובו בהפקה שלנו – והפצתו לקהל של עשרות מיליונים ברחבי העולם.
להפוך גולשים אשר כותבים ביקורות לשגרירים נאמנים, לא רק לקוחות מרוצים שחוזרים שוב ושוב, אלא גם מקדמים את המותג שלך ואת הנוכחות הדיגיטלית שלכם
ניהול שיווק בשעת משבר – איך נכון להתנהל – מנת להיות מוכנים, כדי להיות מוכנים, כך שבמידה ומגיע משבר, תהיו מוכנים ברמה טובה התחלתית לאתגר.
שילוט אלקטרוני הוא טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת הצגת תוכן דינמי ואינטראקטיבי באמצעות מסכים דיגיטליים. אנחנו נתקלים בהם כמעט בכל מקום