MXI – שיווק בדיגיטל

יחס אישי זה בסיסי –
ככה אנחנו עובדים במקסי

חברת "מור אינסייד", המספקת שירותים רפואיים בדמות בדיקות MRI ברחבי הארץ, הינה לקוח חשוב שלנו, לחברה זו יש מטרות ויעדים ייחודיים. לצד מפגשי זום דו-חודשיים וקבוצת ווטסאפ פעילה, אין תחליף לביקור ומפגש פנים למול פנים.

אסטרטגיה ומטרות לפני הכל

חברת "מור אינסייד" היא החברה המובילה בארץ בכל הקשור לסריקות MRI. מדובר בלקוח שנמצא עמנו מאז שנת 2022, שמטרותיו העיקריות הן שניים: גיוס עובדים ובידול על פני המתחרים. לשם השגת מטרות אלו אנו דואגים לכל נכסי רשתות החברתיות של החברה מ-א' עד ת', הווה אומר: יצירת תוכן, קמפיינים בסושיאל (בעיקר בפייסבוק), מציאת קהלי יעד (בעיקר עבור גיוס עובדים), ועוד.

שיתוף פעולה אנושי זה מקסי

לפני שנפרט על הצד הטכני-מקצועי, חשוב לנו להדגיש את הצד האנושי; כמו עם שאר הלקוחות שלנו, גם עם "מור אינסייד" חשוב לנו להיות קשובים לרצון הלקוח ולהסביר לו כיצד, לדעתנו, ניתן להשיג את מטרותיו, וכל זאת בשיתוף פעולה. לשם כך הוקמה קבוצת ווטאספ ייעודית, ושיחות עם נציגות החברה מתקיימות באופן קבוע כל שבועיים. לאחרונה נסענו לבקר במשרדים החדשים של החברה בכפר סבא לפגישה אישית עם נציגות החברה. נכון שיש זום ושאר אמצעים טכנולוגיים, אבל אנחנו מאמינים שיחס אישי זה בסיסי, ואין תחליף למפגש פנים למול פנים. וכך באמת היה.

יחס אישי זה בסיסי – ככה במקסי עובדים עם לקוחותינו

תכנון ותיאום מקדים מביא לתוצאות

בפגישה עצמה הצגנו ללקוח את הלוח החודשי אשר כולל את הפרסומים שהכנו להם לחודש הקרוב, כפי שאנו עושים בכל מפגש וירטואלי או אישי. לאחר מכן הקשבנו לדגשים של הלקוח, שעסקו בעיקר במציאת דימותנים (מה שידוע לרוב האנשים גם בשם "רנגטנאים"), משימה לא קלה בהתחשב שמדובר במקצוע מאד ייחודי שאין רבים ונוספים בכל שנה המסיימים בתחום את לימודיהם. הסברנו ללקוח מה לדעתנו ניתן לעשות על-מנת שהתוכן הפרסומי יגיע לקהל היעד המבוקש, מה הן העלויות של דבר כזה ועוד. האווירה הנעימה במשרדים החדשים (תתחדשו!) היו חשובים לא פחות מעוד פוסט שפורסם או קמפיין שעלה לאוויר.

פרסום בסושיאל

בשגרה, אנו מספקים ללקוח תכנים מקצועיים הקשורים לתחום ה-MRI לפרסום בסושיאל (פייסבוק + אינסטגרם, וראו דוגמאות), ומבצעים עבורו קמפיינים בפייסבוק ובגוגל במטרה להגדיל את החשיפה ולהגיע לקהל יעד רלוונטי של מחפשי עבודה בתחום, בין אם בפן המקצועי או בפן המנהלי (כמו, למשל, נציגת שירות). התוצאות משביעות רצון, אולם אנחנו שואפים להשתפר. למה? כי ככה זה האופי שלנו. מרוצים ממה שיש, אבל רוצים יותר. קודם כל בשביל הלקוח, אבל גם בשבילנו ובשביל כולם, כי אנחנו באמת מאמינים ששירות מקצועי וטוב יותר תורם לחברה בכללותה.

שלמה תמיר - מנכ"ל שותף בחברת מקסי-סייט, מתמחה בשיווק דיגיטלי, מדידה, אנליטיקה, פיתוח אתרים והקמת מערכות דיוור ו CRM בישראל ובעולם.

קראתם מספיק? צרו קשר

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

דילוג לתוכן