MXI – שיווק בדיגיטל

המשחקים הפאראלימפיים ואנחנו –
מהצלחה בפריז להצלחה בסושיאל

איך ממנפים אירוע בינ"ל שנמשך 11 יום, בהתאם למטרות הלקוח והגעה לחשיפה אורגנית? המשחקים הפאראלימפיים היו הזדמנות מעולה שבה הוכחנו לעמותת איל"ן שיש על מי לסמוך מבחינה מקצועית, ובטווחי זמן קצרים.

אתגר: הגדלת החשיפה למותג איל"ן

פתרון: שימוש ברשתות החברתיות

תוצאה: מעל מיליון חשיפות בחודש אחד

עבודה משולבת שליחות אשר מייצרת גאווה

מדי פעם עולה בפני בעל חברה או ארגון הזדמנות להגדיל משמעותית את החשיפה למוצר או השירות שלו, על ידי ניצול אירוע ידוע מראש. זה יכול להיות תערוכה, השקה של מוצר או השתתפות בכנס בינלאומי. במקרים כאלה יש לא מעט דברים שניתן וכדאי לעשות מראש, ובטח שתוך כדי האירוע. זה בדיוק היה המקרה שלנו עם עמותת איל"ן, שרצתה למנף לטובתה את המשחקים הפאראלימפיים, שהחלו בפריז לאחר סיום האולימפיאדה, וספציפית מה-28 לאוגוסט עד ה-8 בספטמבר 2024. המטרה: הגדלת החשיפה למותג של עמותת איל"ן, כמו גם על מרכזי הספורט הייחודיים ומהמובילים בישראל, מרכז ספיבק ברמת גן ומרכז השיקום והספורט בחיפה.
ניהול רשתות חברתיות ופרסום הצלחות של הספורטאים מהמשלחת הישראלית אשר התאמנו במרכזים של איל"ן, פעילות זו תרמה עליה בחשיפה למותג כמו גם לגאווה בין המתנדבים הרבים, עובדים מסורים ותורמים מישראל והעולם, פעילות זו גם עודדה תורמים פוטנציאלים ונותני שירותים מסוגים שונים כדי ליצור קשר עם עמותת איל"ן והמרכזים שלה.

עבודת הכנה לקראת הדבר האמיתי

בדומה לספורטאים, שמכינים עצמם לתחרות הגדולה, גם במקרה הזה אנשינו במקסי והאנשים בעמותת איל"ן עבדו והכינו מראש טקסטים, תמונות ומודעות, וביחד נערכנו מבעוד מועד. לדוגמא: הכנו מראש פוסטים למקרים שונים כמו שכיה במדליה וכד', גרפיקות בקטגוריות שונות, תודות לכל ענף ועוד. כמו כן, לפני תחילת המשחקים יצרנו פוסטים בסגנון "הכר את הענף", בין אם בענפי ספורט מוכרים יחסים (מסתבר שהחוקים בטניס עבור ספורטאים עם מוגבלויות, למשל, שונה מאלה הקיימים בטניס הרגיל), או בענפי ספורט הקיימים רק במשחקים הפאראלימפיים (כמו בוצ'ה. חפשו בגוגל). ואף לסקר את כל חברי המשלחת הישראלית (27 ספורטאים בסה"כ), עם מתן דגש על ספורטאים שהגיעו ממרכזי הספורט של איל"ן.

התמודדות עם ריבוי תכנים בזמן אמת

מטבע הדברים, שני הצדדים (מקסי ואיל"ן) צפו כי במהלך המשחקים יהיה מה להראות ומה לפרסם, אבל הזכייה ב-10 מדליות – בהן 4 זהב, להזכירכם – הביאה ליותר תוכן מהמצופה. כך נוצר מצב שבמסגרת זמן של כשבועיים פורסמו מעל 70 פוסטים, לרוב בטווחי זמן קצרים בשל האופי האקטואלי של המידע. התכנים עצמם פורסמו בכלל הפלטפורמות של איל"ן (עמודי הפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין), אבל בעיקר היה דגש בפייסבוק, הן בעמוד בעברית והן בעמוד הבינ"ל באנגלית. במקביל ותוך כדי היו גם המון שיתופי פעולה עם גופים גדולים לשם הגדלת הפרסום והחשיפה, בראשם הוועד האולימפי, ערוץ הספורט, חברת אל-על, משרדי יח"צ שונים ועוד. כך לצד הפרסום בסושיאל של איל"ן, פורסמו התכנים גם באתרים אחרים ובעיתונות הדיגיטלית. האתגר שלנו במקסי (או לפחות אחד מהם) היה לדאוג שהתוכן שמפורסם על ידי איל"ן לא יראה חדשותי מדי, וידגיש את הקשר של העמותה – על שלל מרכיביה – להצלחת הספורטאים שלה.

כגודל האירוע – כך גודל החשיפה

בהשוואה לחשיפה שלה זוכים לרוב התכנים של איל"ן בסושיאל, אין ספק שהתכנים הקשורים למשחקים הפאראלימפיים זכו להצלחה מסחררת, הן מבחינת החשיפה והן מבחינת המעורבות מצד הגולשים. לשם ההמחשה – בעוד פוסט ממוצע בפייסבוק זוכה לחשיפה שבין 600-800 חשיפות אורגניות, נכון לכתיבת שורות אלה הפוסט על זכייתו של השחיין עמי דדאון במדליית הזהב קיבל חשיפה של למעלה מ-63,000 חשיפות אורגניות, לצד 5,800 לייקים, 176 תגובות ו-220 שיתופים (וראו תמונה מצורפת). מעבר לנושא עצמו, שהיווה מוקד עניין בקרב ישראלים רבים בשל חשיבותו והגאווה הישראלית, המספרים היפים האלה הם תוצאה של עבודת שיווק דיגיטלי נכונה שלנו, לצד שיתוף פעולה מוצלח עם הלקוח. את ההשלכות של החשיפה והמעורבות התחלנו לראות בשטח, כאשר בבית מליכסון – מפעל מקדם תעסוקה של איל"ן עבור אנשים עם מוגבלויות – דיווח לאחרונה על גידול בכמות העובדים והמתנדבים אצלם, ואף קבלת תרומות חדשות.

ומעל לכל – גאווה ישראלית

נכון שאצלנו במקסי משקיעים עבור כל לקוח, בלי קשר לתחום שבו הוא עוסק, שכן הצלחה שלו היא גם הצלחה שלנו. אבל כאשר מזדמנת לנו הזכות להיות חלק ממשהו גדול ומרגש, אין ספק שזה דוחף אותנו לבצע מאמץ גדול יותר יותר, להתאמץ ולרצות בהצלחתו עוד יותר. בעבודה עם עמותת איל"ן, וספציפית בקמפיין הזה, יש גם סוג של גאווה בלספר את הסיפור של המשלחת הישראלית, במיוחד אחרי זכייה במדליה כזו או אחרת, כדי שכמה שיותר אנשים יבינו אילו ספורטאים מדהימים יש לנו גם בתחום הזה.

נבחרת ישראל באולימפידה זו הצליחה להביא 10 מדליות, מתוכן 6 מדליות הגיעו מהאלופים בעמותת איל"ן.

להצעת מחיר לפרסום ושיווק באינטרנט

שיווק ופרסום דיגיטלי לחברות בינוניות וגדולות בלבד

אנחנו בונים לכל לקוח אסטרטגיית שיווק דיגיטלית שמגדירה מטרה ברורה. מוציאים לפועל את השיווק הדיגיטלי באמצעות – עיצוב ומיתוג איכותי, קופי מבריק, פרסום מדוייק ואנליטיקה מתקדמת. כך אנו משיגים את המטרה ומובילים את הלקוחות שלנו לאורך שנים.

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

דילוג לתוכן