מוזיאון ידידי ישראל (המוכר כ Friends of Zion, או בקיצור FOZ) בעלים של חנות אינטרנטית המוכרת מוצרים ייחודיים, בהם: תכשיטים, יודאיקה, אקססוריז, ספרים ועוד. החנות הוקמה במיוחד לצרכי הלקוח וכוללת 390 מוצרים.
האתגר
למוזיאון ידידי ישראל, אשר נמצא בירושלים, יש מבקרים מכל העולם. רבים מהם מגיעים מארה"ב, חלקם רוכשים בחנות שנמצאת במוזיאון עצמו, וחלקם לא. המטרה שלנו היא להגדיל את המכירות של החנות באינטרנט לקהל רחב בכלל ולאותו קהל שלא רכש במוזיאון בפרט.
לאתר ברשת אנשים שביקרו במוזיאון
שיווק דיגיטלי לחנות על גבי מערכת שופיפיי
לשים דגש על הערך הסנטימנטלי/דתי של המוצרים
שיווק המוצרים לקהל ייחודי ובשפה האנגלית
הגדלת קהל הלקוחות הרשומים
הפתרון
אחרי שהבנו את האתר, התחלנו לבצע מדידה איכותית של פעילות הגולשים. חיברנו מערכות מהאתר למערכות הפרסום ויצרנו סינרגיה של שיווק דיגיטלי איכותי.
הגדרת קהלי יעד
יצירת funnel שיווקי ל-Ecommerce
פרסום מוצרים שונים וצביעת קהלים בעלי פוטנציאל המרה גבוהה
פרסום רימרקטינג חכם הכולל הצגת מוצרים דינאמית לכל גולש ולפי המוצרים בהם התעניין
הגדלת מעגל הלקוחות הרשומים על ידי הנעה לפעולה ותגמול הגולש
כידוע גידול במכירות הוא תוצאה של פעילות עקבית ומדודה על גבי מספר פלטפורמות, שיפור תוצאות ועליה של60% במכירות חנות און-ליין אשר מבוססת על מערכת Shopify, זאת בתוך כ 6 חודשים.
הצלחנו להגדיל את מחזור המכירות החנות במעל 60%
הגדלנו את אחוז ההמרה באתר בעזרת קמפיינים חכמים וסגמנטצית לקוחות נכונה
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.