ימי התרמה הם תמיד אתגר קשה לפיצוח, שכן אנשים לא ממהרים להוציא כסף על משהו שאינו מוצר מוחשי. אבל דווקא כאן היכולות והאפשרויות של השיווק הדיגיטלי יכולות לעשות את ההבדל.
אנו במקסי מלווים את איל"ן לכל אורך השנה ודואגים ליצירת תכנים, פרסומם, התאמה לקהלי יעד, יצירת קמפיינים ייעודיים ועוד. אירוע משמעותי של איל"ן כל שנה הוא כמובן יום ההתרמה, שבו כל עובדי העמותה מתגייסים למטרה, ואנחנו איתם.
להגיע לגיוס כספים של חצי מיליון ש"ח תוך גידול משמעותי של הנחשפים לפעילות העמותה.
מדובר בניהול קמפיין חוצה פלטפורמות, החל מעבודת האופליין, דרך אתרי האינטרנט הבולטים
חילקנו את האוכלוסיה לקהלי יעד בעלי מכנה משותף בעזרת אלגוריתם מתקדם, גיבשנו אסטרטגיה חברתית שתתאים לכל קהל יעד אליו אנו מעוניינים להגיע. על בסיס האסטרטגיה נגזרו תקציבי וערוצי שיווק.
בסופו של דבר הקמפיין הסתיים בהצלחה ועבר את היעד ב 200,000 ₪ בפרק זמן של חודש בסך הכל.
במהלך חודש שנסב סביב יום ההתרמה דאגנו לפרסום של 61 תכנים שונים, שקיבלו כמעט מיליון חשיפות והגיעו לעשרות אלפי משתמשים שונים, כאשר כל תוכן שכזה הותאם לפלטפורמה שבה פורסם. בלינקדין, למשל, הצגנו את התהליך בצורה מאוד מסודרת, הווה אומר: ניהול העמוד, תכנים, עבודה ממוקדת לקהלי היעד דרך מערך שיווק מתקדם, בניית אסטרטגיה או תהליך שיווק בדיגיטל מותאם ללקוח, שפות מסרים, ועוד. כמו כן עשינו את ההתאמות הנדרשות על מנת שהתכנים יגיעו לקהלים ייעודיים שונים, וזאת על מנת לנצל את התקציב בצורה המיטבית. החשוב ביותר – עברו את היעד ב 200,000 ש"ח.
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע"י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.