MXI – שיווק בדיגיטל

ככה תבחרו את סוכנות הפרסום הדיגיטלי, האידיאלית לארגון שלך

 

Keyboard marketing

לבחור משרד פרסום דיגיטלי שמתאים לעסק שלכם, עלולה להיות משימה לא פשוטה…

יש שאלות שכדאי לשאול ונקודות שחשוב לקחת בחשבון.

במאמר הזה, תקבלו טיפים פרקטים שיעזרו לכם למצוא את משרד הפרסום המיוחל שיזניק את החברה שלכם קדימה.

לפני הכל, הקדמה קצרה…

משרדי פרסום דיגיטליים הם כיום חלק חיוני בכל עסק. הם עוזרים לעסקים לבסס את המותג שלהם, לקדם מוצרים ולהניע מכירות.

הבחירה בסוכנות שיווק דיגיטלית יכולה להיות מכרעת. יש כל כך הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון, ולכן לפני הכול – צריך לחקור ביסודיות את הארגון שלכם ואת המשרד עצמו:

first

1.

בחנו את הארגון שלכם והגדירו לו יעדים ויעדים עסקיים. לאחר שתעשו את זה, הדרך הזאת תסייע לכם לצמצם את הבחירות ואת הדברים שחשבתם שאתם זקוקים להם, ובעיקר למצוא את הסוכנות שתתאים כמו כפפה לצרכים הארגוניים שלכם. במידה ואתם זקוקים לעזרה, יש לא מעט סוכנויות פרסום שמציעות ייעוץ ואפיון בחינם ובתשלום בהן הן סוקרות את החברה ומספקות המלצות כיצד הן יכולות לסייע לארגון לצמוח.

2.

באותן רמות סקפטיות שעימן אתם נגשים למוסך, לשמוע את דבריו של המוסכניק, ככה אנחנו ממליצים לכם לגשת למשרדי פרסום  וסוכנויות פרסום בדיגיטל ולבדוק אותם.  תוודאו שהם אמינים ובעלי מוניטין טוב בתעשייה. כמה פסקי דין ניתנו להם, אם בכלל ומה היה פסק הדין. מה נאמר עליהם ברשת ובחדשות?  זכרו – חברה בעלת מוניטין חיובי תהיה שקופה לגבי עבודתה, ויהיה לה רקורד טוב של העברת קמפיינים מוצלחים ללקוחותיה.

3.

בין אם זה על ידידי מכרים, אתר אינטרנט, רשימת העוקבים באינסטגרם או  לינקדאין, כיום ניתן להגיע לכל גורם שאנחנו מחפשים. נסו להשתמש בכלים הללו לברר מי הלקוחות של אותו משרד פרסום דיגיטלי שסיקרן אתכם ותהו על קנקנו – מה המתודולוגיה ודרך הפעולה שלו? מה הלקוחות אומרים עליו? כמה זמן הם צועדים יחד? מה החוויה שלהם ממנו? והאם הם מרוצים?

טיפ רביעי

4.

בחנו את תיק העבודות שלהם. כן, כנסו בצורה יזומה לאתר האינטרנט, או לכל נכס דיגיטלי אחר שהם מציגים בגאווה – שלהם או של לקוחותיהם, ותבחנו אותם אם הם תואמים ליעדים העסקיים שלכם. למשל אם אתם מחפשי סוכנות פרסום דיגיטלית שמתמחה בשיווק B2B אז רצוי לחפש סוכנות שעשתה עבודה בתחום הזה בעבר. רמז עבה – אנחנו 🙂

5.

דרך נוספת שניתן להשתמש בה, היא לבקש הפניות מחברים, קולגות ומדריכים שמשמשים עבורכם מקורות מהימנים שימליצו לכם על משרדי פרסום דיגיטליים שהם מכירים ואוהבים. בעגה המקצועית הם מכונים מעגלי השפעה – כי, בין אם נרצה או לא הם באמת קצת משפיעים עלינו. לא ככה?!

6.

נסו לקבל אומדן הערכה לגבי גודל המשרד – יש כאלו שיעדיפו One Man Show, אחרים יעדיפו להיות  מנוהלים על ידי משרד גדול ויש כאלו שישמחו לעבוד עם משרדים בגודל בינוני. נסו להבין מה התמהיל האידיאלי עבורכם והיצמדו לו.

7.

בדקו את סוגי השירותים שהם מציעים  בעזרת ראשי התיבות כב”ל: כמה זמן הם עושים את זה? באילו תקציבים? למי הם עשו את זה? כשיהיו לכם תשובות לכך תקבלו אומדן מספיק ברור אם מדובר במשרד פרסום דיגיטלי רציני, או שאולי, לא.

 

עכשיו, כשיש לכם את הכלים איך לבחון סוכנות פרסום דיגיטלית מעולה, אנחנו מאתגרים אתכם לאמץ את הכלים הללו ולבחון אותם – עלינו 🙂

מפרסמים בכל מקום

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

דילוג לתוכן