3 טיפים ישומיים ל 2020
3 טיפים ישומיים ל 2021 קצת לפני שאתם סוגרים את התוכנית עם האסטרטגיה השיווקית לשנת 2021 אנו רוצים לספר לכם על שלושה מהלכים בדיגיטל פורצי
3 מנכ"לים ומנהלי שיווק של חברות B2B מספרים על בניית אסטרטגיית שיווק בזמן משבר עולמי ומה האתגרים ל 2021
רמת אי הוודאות העסקית הקיימת ב2020 תמשיך על פי התחזיות עמוק אל תוך 2021, למרות זאת העולם העסקי המקומי והבינלאומי לא עוצר ומבצע כל העת התאמות, ביקשנו מאנשי הניהול הבכיר בתחומים שונים לספר כיצד מהזוית שלהם העבודה המשותפת עם מקסי דיגיטל עוזרת להם לבנות את תכנית העבודה ל 2021 ומה הציפיות שלהם.
חברת B2B בתחום תשתיות המים – שוק מקומי ובינלאומי.
מנכ"ל החברה: "שיניתי כיוון חשיבה כמעט ב 180°".
האתגר: המותג של החברה מזוהה עם נישה ספציפית, בעוד שבשאר הנישות הוא לא מוכר כלל
אבני הדרך לפתרון :
חברת B2B המעניקה שירותים פיננסיים לעשרות אלפי חברות ועסקים בישראל – שוק מקומי
סמנכ"ל השיווק של החברה: "2021 זה האתגר הכי גדול שלי כמנהל שיווק B2B, נשקיע בה 60% יותר בשיווק בדיגיטל"
האתגר : איך מציעים שדרוג לבעל עסק שהקורונה פגעה בעסק שלו והוא נמצא במלחמת הישרדות ?
אבני הדרך לפתרון :
חברת B2B – המפתחת טכנולוגיה ושירותים לחברות ממגוון תחומים – שוק מקומי ואירופה
מנהל שיווק: "לפני שנתיים ביצענו תהליך בדיגיטל שלא צלח, אבל היום כבר אין ברירה"
האתגר: קהל היעד שלנו מתפרס על מגוון תחומים אשר לחלקם ייקח זמן להתאושש.
אבני הדרך לפתרון :
3 טיפים ישומיים ל 2021 קצת לפני שאתם סוגרים את התוכנית עם האסטרטגיה השיווקית לשנת 2021 אנו רוצים לספר לכם על שלושה מהלכים בדיגיטל פורצי
איך הקמנו מחלקת דיגיטל בארגון כמו שלך בתוך שבוע מחלקת דיגיטל מלאה שיוצרת בשבילך ערך עצום, מבלי לקלוט ולהכשיר עובדים נוספים בחברה. כבר תקופה שאתם