MXI – שיווק בדיגיטל

פועלים יחד בחזית ההסברה של ישראל למול העולם

פועלים יחד בחזית ההסברה של ישראל למול העולם

לצד הלקוח שלנו, "מוזיאון ידידי ישראל", אנו במקסי שותפים במאבק החשוב על ההסברה ברשתות החברתיות באמצעות תוכן מקורי – רובו בהפקה שלנו – והפצתו לקהל של עשרות מיליונים ברחבי העולם.

חשיפה ברשת מאז ה-7 באוקטובר 2023

מאז ה-7 באוקטובר 2023, יוצרי התוכן וההפקה במקסי חברו ביתר שאת למאמץ שמוביל הלקוח שלנו, "מוזיאון ידידי ישראל" (Friends of Zion) לקידום הנרטיב הישראלי ברשת. התוכן כלל גרפיקות וסרטונים שנוגעים באספקטים שונים הקשורים למלחמה של ישראל בעזה, ובדגש על המאבק להחזרת החטופים. תוך שילוב של יצירת תוכן מקורי עם מסרים מדויקים, תרגוט ויצירת קמפיינים ייעודים, זכו התוצרים שלנו לחשיפה של מעל 200,000,000 (מאתיים מליון !) צפיות ברחבי העולם דרך הרשתות החברתיות, בראשן פייסבוק, אינסטגרם וטיק טוק.

יותר מ-42 מיליון צפיות!

אחד הסרטונים הקורא לשחרור החטופים והופץ לאחרונה – פרי חזונו של מייק אוונס, יו"ר ומייסד "מוזיאון ידידי ישראל" – זכה עד כה ליותר מ-42 מיליון צפיות!

באמצעות הגעה למגוון קהלי יעד ושיתופיות התכנים מקבלים חשיפה רחבה ברשתות ברחבי העולם.

הסרטון הבא עם מעל 12M צפיות.

אנו גם מרגישים גאווה אמיתית

סרטונים אחרים בנושא החטופים בעזה שיצרנו בעצמנו ופרסמנו – כמו הסרטון הנ"ל – זכו גם הם במצטבר למיליוני צפיות והעבירו את המסר החשוב לקהלים שונים ומגוונים. אנו גם מרגישים גאווה אמיתית שנפלה בחובנו הזכות לקחת חלק במאמץ ההסברה של ישראל למול העולם, ובאמת גם להשפיע.

מעל 10M צפיות ו 136K לייקים!

לסיכום:

פועלים ועושים לטובת החטופים, האזרחים, החיילים וכל ישראל.

אלמוג איטלי - מנכ"ל שותף בחברת מקסי-סייט, מתמחה בפיתוח והטמעת תהליכי שיווק בדיגיטל וחדירת שוק בינלאומי בארגונים וחברות.

קראתם מספיק? צרו קשר

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

דילוג לתוכן