שימוש ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, יוטיוב ועוד ערוצים בארה"ב
תוצאה: מעל 250 מיליון צופים ברחבי העולם
במהלך החודשים ספטמבר ותחילת אוקטובר שיתפנו (שוב) פעולה עם הלקוח שלנו, מוזיאון ידידי ישראל, בהפקה ושידור של אירועים שנערכו במוזיאון עצמו וגם שודרו בשידור ישיר דרך הפייסבוק לקהל פוטנציאלי של כמה מאות מיליונים, רובם יהודים ונוצרים-אוונגליסטים תומכי ישראל החיים בארה"ב ובקנדה. האירוע המרכזי מבין השלושה: טקס השנה לאירועי ה-7 באוקטובר.
אירוע נוסף שגם שודר בלייב הוא אירוע הסולידריות הגדול ביותר בעולם. זהו האירוע הגלובלי היחיד בעולם הפונה לעולם הנוצרי אוהב ישראל, שבו נכחו שגרירים, דיפלומטים, מייסד מוזיאון ידידי ישראל ד"ר מייק אוונס, משלחת של כמאה פסטורים מארה"ב ועוד נציגים ישראלים.
לשם כך במוזיאון יצרו קשר במעוד מועד עם המון משפיענים ומובילי דעת קהל אמריקאים ואחרים, שדאגו "להפיץ את הבשורה" בקרב העוקבים שלהם בפייסבוק, אינסטגרם ובשאר הפלטפורמות הרלוונטיות, מה שהביא למספר העצום של צופים פוטנציאלים.
צוות השיווק הבינלאומי שלנו ניהל את כל התהליך הבינלאומי ברשתות החברתיות, החל מהכנת תוכן מקדים לפני פרסום השידורים, שיתופי פעולה עם גורמים מקצועיים שונים וניהול השידור עצמו.
אנחנו בונים לכל לקוח אסטרטגיית שיווק דיגיטלית שמגדירה מטרה ברורה. מוציאים לפועל את השיווק הדיגיטלי באמצעות – עיצוב ומיתוג איכותי, קופי מבריק, פרסום מדוייק ואנליטיקה מתקדמת. כך אנו משיגים את המטרה ומובילים את הלקוחות שלנו לאורך שנים.