MXI – שיווק בדיגיטל

מכירים את הקהל טוב יותר,
המהפכה בפרסום הדיגיטלי

בתוך עולם הפרסום הדיגיטלי המשתנה במהירות, מטא (Meta) השיקה כלי חדשני שנקרא Advantage+ Audience. מכיוון שאצלנו במקסי ממהרים לבדוק כל חידוש בתחום, מהרגע שהחברה השיקה את הכלי אנחנו התחלנו לעשות בו שימוש, והתוצאות אכן מרשימות. עולם הבינה המלאכותית יחד עם הכלי הזה עוזר לנו כחברת פרסום להגיע בקלות ובדיוק רב לקהל היעד המתאים ביותר עבור לקוחותינו.

למה חשוב לעשות שימוש בכלים מתקדמים כבר היום, וכיצד אנחנו עושים בו שימוש? כמו כן, מה הם היתרונות והאתגרים של השימוש בו? נסקור כאן את כל מה שחשוב לדעת על קהל Advantage+ ונראה כיצד הוא כבר מסייע לנו במקסי עבר מגוון הלקוחות שלנו.

משלבים את Advantage+ עבור לקוחותינו

מעט מהצד הטכני מאחורי הקלעים

Advantage+ משתמש בבינה מלאכותית ובטכנולוגיות למידת מכונה כדי לאתר את הקהלים הפוטנציאליים המתאימים ביותר למטרות הפרסום שלכם.
אלגוריתמים מתקדמים: הכלי מנתח בזמן אמת מידע רחב ומעמיק, כגון נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, היסטוריית רכישות, התנהגות גלישה, ואינטראקציות קודמות עם מודעות.
אופטימיזציה אוטומטית: המערכת מתאימה את הקהל הנבחר בצורה חכמה, בהתאם למטרות הקמפיין שהוגדרו מראש, כמו הגברת מכירות, יצירת לידים, או הגדלת תנועה לאתר.
ניסויים דינמיים: הכלי בודק תתי-קהלים שונים ומזהה בזמן אמת אילו מהם מגיבים בצורה הטובה ביותר למודעות.
מינוף מידע קיים: Advantage+ יכול להשתמש בנתוני קהלים מותאמים אישית שכבר קיימים ולשפר אותם כחלק מתהליך הלמידה.

יתרונות מרכזיים בפרסום עבור לקוחותינו

הפיצ'ר החדש הזה מציע כמה יתרונות מרכזיים למפרסמים, במיוחד לאלה שמחפשים לייעל את תהליך ניהול הקמפיינים שלהם:
1. פשטות ומהירות – הכלי מאפשר ליצור קהל ממוקד בצורה אוטומטית, מבלי להיכנס לעומק הגדרות ידניות מסובכות. זה חוסך זמן ומקל על מפרסמים בכל הרמות, מתחילים ומנוסים כאחד.
2. אופטימיזציה מתמשכת – האלגוריתם ממשיך ללמוד ולשפר את הקמפיין לאורך כל תקופת הפעילות, כך שהביצועים משתפרים בצורה עקבית לאורך זמן.
3. שיפור החזר על ההשקעה (ROI)- ממקד את הקמפיינים באנשים עם הסיכוי הגבוה ביותר להגיב למודעות, מה שמעלה את אחוזי ההמרה ומפחית עלויות מיותרות.
4. יכולת הרחבה קלה – הכלי מותאם במיוחד לקמפיינים רחבי היקף, בהם יש צורך להגיע למספר גדול של משתמשים תוך שמירה על רלוונטיות ואפקטיביות.

הדגשים שלנו בעבודה עם כלי בינה מלאכותית

האתגרים אשר אנחנו משלבים ומקבלים הם:
1. לעיתים יש פחות שליטה ידנית – כלי הבינה מסירים חלק מהשליטה הישירה שלנו כחברת פרסום על פרטי הקהל והפילוח המדויק. זה עשוי להיות יתרון במקרים מסוימים, אך לא תמיד מתאים לאסטרטגיות שיווק של כל לקוח.
2. קיימת תלות בבינה מלאכותית – השימוש בכלים אלה מבוססים לחלוטין על האלגוריתם, מה שאומר שלנו כחברת פרסום אין תמיד שקיפות מלאה על תהליך קבלת ההחלטות של הבינה המלאכותית.
3. שמירה על התקציב – מאחר שהכלי מתנסה בקהלים שונים, אנחנו עוקבים מקרוב על התקציב ומוודאים שהביצועים עומדים ביעדים שהוגדרו מראש.
4. התאמה לחוקי פרטיות – אנחנו תמיד מוודאים שכל השימוש בנתונים במסגרת הכלי עומד ברגולציות מקומיות ובינלאומיות (כמו GDPR או חוקי פרטיות אחרים).

מהפכה בפרסום הדיגיטלי

היתרונות עבור הלקוחות שלנו

היכולת שלנו לשלב בין כלי AI יחד ועם מערכות הפרסום, מערכות המדידה והנכסים הדיגיטליים של הלקוחות שלנו, מאפשרות להגיע לקהל המטרה מהר יותר ובעלות נמוכה יותר. כך, עשינו עם לקוח שהעסק שלו הוא הפקה ומכירה של כרטיסים עבור הופעות מוזיקליות וסטנדאפ בשילוב ארוחת ערב ברמה גבוהה. בעבר הרצנו עבורו קמפיין בכלי הפרסום הידועים והמוכרים יותר של פייסבוק, אולם ברגע שעברנו להשתמש בכלי ה-AI החדש של פייסבוק, התוצאות היו טובות בהרבה; כך, למשל, מספר הרכישות גדל בכמעט 70%, והחשיפה עלתה בכמה אלפי חשיפות. גם הסכום עבור כל לקוח שביצע רכש היה נמוך בחצי מהקמפיין קודם, וכל זאת תמורת פחות כסף שהלקוח שילם לפייסבוק עבור הקמפיין.

שנת 2025 נפתחה כאשר היא המשך ישיר של הקדמה והכלים החדשים שהציעו לנו ב 2024.
יכולות הפרסום שלנו כחברה לשיווק דיגיטלי קטנה מנס ציונה מאפשרות לנו להעלות קמפיינים ומסעות פרסום בישראל ובעולם בצורה שחיכינו לה זמן רב, למעשה מיום הקמת החברה במרץ 2005.

להפיק את המקסימום מקהל Advantage+

כדי להפיק את המקסימום מקהל Advantage+ אנחנו נדרשים למעקב תמידי ולהבנה של איך האלגוריתם פועל. על מנת להבטיח שהקמפיינים שלנו יצליחו, אנחנו מבצעים בדיקות A/B באופן שוטף. כלומר, לא מסתפקים בהגדרה אחת בלבד – אנו מנסים ליצור מספר גרסאות של קמפיינים עם קהלים שונים, כך שנוכל לראות מה עובד הכי טוב עבור המותג שלכם.
בנוסף, כאשר אנחנו עובדים עם קהלים מותאמים אישית (Custom Audiences), אנחנו דואגים לשלב אותם עם Advantage+ על מנת לאפשר למערכת ללמוד מהם ולהשיג תוצאות ממוקדות יותר. כמו כן אנחנו דואגים לעדכן את מטרות הקמפיין בצורה ברורה ומדויקת כדי שהמערכת תוכל להתאים את הקהל בצורה הטובה ביותר לצורכים שלכם.
ההבנה שהכלי עוזר למקד את הקהל בצורה חכמה מאוד לא אומרת שהכל עובד על אוטומט, נהפוכו!
אנחנו חייבים להיות יותר מעורבים; פעולות שיווקיות מושכלות וניהול קמפיינים פעיל חשובים מאוד!

לסיכום:

כלי הבינה המלאכותית יחד עםAdvantage+ של מטא מוסיפים לנו יכולות וכלים חדשניים שמציעים פתרונות יעילים וחכמים לניהול קמפיינים דיגיטליים. אנחנו עובדים ועושים שימוש בבינה מלאכותית כדי למקד קהלים בצורה אוטומטית יכול לחסוך זמן ומשאבים, תוך שיפור התוצאות. עם זאת, חשוב להבין את מגבלות הכלי ולעקוב אחרי הביצועים לאורך כל הקמפיין.
עבורנו כמפרסמים שמחפשים לשלב טכנולוגיות מתקדמות כחלק מאסטרטגיית השיווק החדשות שלנו, השימוש ב, Advantage+ הוא בהחלט צעד נוסף בכיוון הנכון.

שלמה תמיר - מנכ"ל שותף בחברת מקסי-סייט, מתמחה בשיווק דיגיטלי, מדידה, אנליטיקה, פיתוח אתרים והקמת מערכות דיוור ו CRM בישראל ובעולם.

קראתם מספיק? צרו קשר

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

דילוג לתוכן