תערוכה או כנס, שבהם משתתפים רבים הקשורים לתחום העיסוק של הלקוח, הם הזדמנות מעולה להגדיל את החשיפה ולהתקרב ליעדים שהוצבו. אבל כדי שזה יקרה, צריך להתנהל נכון לפני, במהלך ואחרי האירוע. הנה דוגמא מה אנחנו עשינו עם לקוח מוביל בתחום הביומד, קרי יבוא והפצה של מוצרים רפואיים מתקדמים.
האתגר
חשיפה מקסימלית לאנשי מקצוע בתחום הביומד
חשיפה ליותר מ-1,500 אנשי מקצוע בתעשיית הביומד
ביצוע חיבור בין דיגיטל לביתן פיזי בתערוכה
קבלת פניות ולידים איכותיים עבור הלקוח
הפתרון
הכנה שיווקית מקדימה לפני תחילת התערוכה ופרסומים לפני התערוכה, במהלכה ואחריה
הכנה שיווקית מקדימה לפני תחילת התערוכה ופרסומים לפני התערוכה, במהלכה ואחריה
עיצוב גרפי של הביתן (ובכלל זאת רול-אפ ועיצוב הקירות)
הזמנו טלוויזיית מגע לשם הנראות והמידע
חילקנו מתנה: בקבוק ממותג עם לוגו החברה
יצרנו פוסטים ברשתות החברתיות סביב נושא הביתן במהלך התערוכה
שלחנו הודעות פרטיות בלינקדאין לאחר התערוכה לאנשים שהגיעו והשאירו פרטים
התוצאה
במבחן התוצאה עמדנו יחד במטרה: בעקבות התערוכה הלקוח יצר קשרים חדשים וחיזק קשרים ותיקים. ביחד הגדלנו את זכירות המותג בקרב אותם אנשים, המהווים לקוחות אסטרטגיים עבור הלקוח.
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.