צוות מקסי דיגיטל מופקד מזה כעשור על ניהול את המותג הדיגיטלי 'כרטיס אדי' באמצעות הרשתות החברתיות, לטובת יצירת דיאלוג משותף עם הגולשים, הנגשת המידע בתחום ההשתלות והגדלת מאגר החתומים על כרטיס אדי, יחד עם שבירת חסמים חברתיים הקיימים בנושא ההשתלות בישראל.
האתגר
להגיע למיליון חתומים על כרטיס אדי תוך גידול משמעותי של החתומים על הכרטיס בקרב גילאי 17-21.
איך גורמים לצעירים להביע עניין בתחום תרומות איברים?
כיצד מייצרים דיאלוג משותף בין מגזרים שונים?
מה צריך לעשות כדי לגרום למיליון ישראלים לחתום על כרטיס אדי?
הפתרון
חילקנו את האוכלוסיה לקהלי יעד בעלי מכנה משותף בעזרת אלגוריתם מתקדם, גיבשנו אסטרטגיה חברתית שתתאים לכל קהל יעד אליו אנו מעוניינים להגיע. על בסיס האסטרטגיה נגזרו תקציבי וערוצי שיווק.
הגדרת קהלי יעד
גיבוש אסטרטגיית פרסום
שת"פ עם מובילי דעה לקהל הצעיר והבוגר
יצירת קריאייטיב מדויק
הפקת אמצעי מדיה מרשימים
התוצאה
המרוץ למיליון הסתיים – כיום בישראל ישנם מעל 1,000,000 חתומים על כרטיס אדי.
מיליוני ישראלים שנחשפו לפרסום המותאם עבורם, מאות אלפי צפיות בסרטונים שהופקו במיוחד לפעילות זו, והחשוב ביותר – הגעה ליעד של 1,000,000 חתומים על כרטיס אדי.
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.