MXI – שיווק בדיגיטל

יום התרמה לעמותת איל"ן

עמותת איל"ן

עמותת איל"ן

ימי התרמה הם תמיד אתגר קשה לפיצוח, שכן אנשים לא ממהרים להוציא כסף על משהו שאינו מוצר מוחשי. אבל דווקא כאן היכולות והאפשרויות של השיווק הדיגיטלי יכולות לעשות את ההבדל.

אנו במקסי מלווים את איל"ן לכל אורך השנה ודואגים ליצירת תכנים, פרסומם, התאמה לקהלי יעד, יצירת קמפיינים ייעודיים ועוד. אירוע משמעותי של איל"ן כל שנה הוא כמובן יום ההתרמה, שבו כל עובדי העמותה מתגייסים למטרה, ואנחנו איתם.

אתגר

האתגר

להגיע לגיוס כספים של חצי מיליון ש"ח תוך גידול משמעותי של הנחשפים לפעילות העמותה.

  • העבודה ורסטילית ודינאמית באינטגרציה רבת ממשקים.
  • הצורך לעבוד מהר ומדויק במסגרת לוח זמנים צפוף, ובשילוב ממשקים שונים.
  • עבודה בשת"פ עם סניפים עם מתנדבים, שגרירים, מוקדים טלפונים, ועוד.
פתרון

הפתרון

מדובר בניהול קמפיין חוצה פלטפורמות, החל מעבודת האופליין, דרך אתרי האינטרנט הבולטים

חילקנו את האוכלוסיה לקהלי יעד בעלי מכנה משותף בעזרת אלגוריתם מתקדם, גיבשנו אסטרטגיה חברתית שתתאים לכל קהל יעד אליו אנו מעוניינים להגיע. על בסיס האסטרטגיה נגזרו תקציבי וערוצי שיווק.

  • הגדרת קהלי יעד
  • גיבוש אסטרטגיית פרסום
  • שת"פ עם מנהלי סניפים של העמותה
  • גיוס ילדים בשיתוף משרד החינוך
  • יצירת קריאייטיב מדויק
  • הפקת אמצעי מדיה מרשימים
  • העלנו פרסום למערכות של גוגל, פייסבוק, אינסטגרם
מפרסום לצמיחה

התוצאה

בסופו של דבר הקמפיין הסתיים בהצלחה ועבר את היעד ב 200,000 ₪ בפרק זמן של חודש בסך הכל.

במהלך חודש שנסב סביב יום ההתרמה דאגנו לפרסום של 61 תכנים שונים, שקיבלו כמעט מיליון חשיפות והגיעו לעשרות אלפי משתמשים שונים, כאשר כל תוכן שכזה הותאם לפלטפורמה שבה פורסם. בלינקדין, למשל, הצגנו את התהליך בצורה מאוד מסודרת, הווה אומר: ניהול העמוד, תכנים, עבודה ממוקדת לקהלי היעד דרך מערך שיווק מתקדם, בניית אסטרטגיה או תהליך שיווק בדיגיטל מותאם ללקוח, שפות מסרים, ועוד. כמו כן עשינו את ההתאמות הנדרשות על מנת שהתכנים יגיעו לקהלים ייעודיים שונים, וזאת על מנת לנצל את התקציב בצורה המיטבית. החשוב ביותר – עברו את היעד ב 200,000 ש"ח.

MXI

29%+

לכל חברה מתאימה אוטומציה אחרת. רק עם גיבוש אסטרטגיה מתאימה אפשר להיות יעיל, איכותי  ולהגיע לקהל היעד ולעשות בערוצי שיווק המתאימים.

MXI

380%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום תעשייתי גדול ביקש להגדיל את החשיפה ברשתות חברתיות כמו לינקדאין ולפרוץ לשווקים חדשים בארה”ב ואמריקה הלטינית.

MXI

20%+

מכירת מוצר יקר במונחי שוק און-ליין, אשר כלל בניית תהליך E-COMMERCE הבנוי ממספר שלבים העובד יחד עם תהליך אלניטיקה מתקדם.

סיפורי הצלחה נוספים

אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.

ממשיכים להגדיל את העסק – צרו קשר

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

דילוג לתוכן