כיצד נכון לחברות להתנהל בזמן משבר? כן, גם בנושא הזה אנחנו עוסקים…
הצגתי יחד עם ארז אגמון שארגן את כנס BDO לניהול בזמן משבר ,מיכל לודזקי מחברת AIG ולילך קיינן מבאזילה, מקרי בוחן כיצד ארגונים וחברות (B2B ו B2C) התמודדו וביצעו שינויים בעת משבר.
התמקדנו במקרה בוחן של חברת B2B בינלאומית שאנחנו מנהלים בשבילה את השיווק הדיגיטלי. את הבסיס אנחנו ממליצים לבנות בשוטף על מנת שכשהמשבר יגיע (והוא יגיע !!!) נהיה מוכנים ברמה התחלתית לאתגר.
בין הדברים שאנו מציעים לעשות במקרים של משבר:
•בניית אמצעי מדיה דיגיטליים לאנשי המכירות – וידאו, PDF, מצגות
•הדרכה, סימוליציות והתאמה של אנשי המכירות לפגישות וידאו
•בניית אמצעי קשר ישירים (צ'אט בוט, וואטסאפ) באתר האינטנרט
השקף המצורף, הלקוח מתוך ההסבר שלנו, מהווה בסיס לכל אחד לתכנית פעולה.
לסיכום:
אנחנו ממליצים להתכונן בשוטף על מנת להיות מוכנים, כדי להיות מוכנים, כך שבמידה ומגיע משבר (והוא יגיע !!!) תהיו מוכנים ברמה טובה התחלתית לאתגר.