MXI – שיווק בדיגיטל

ניהול אירוע ענק ובינלאומי -
עם יותר מ 250 מליון צופים

לאחרונה השתתפנו בהפקה של כמה שידורים חיים (לייב) בפייסבוק עם הלקוח שלנו "מוזיאון ידידי ישראל" (FOZ), שהגיעו למאות מיליוני אנשים ברחבי העולם(!), רובם יהודים ונוצרים התומכים בישראל.

ניהול אירוע משולב מישראל לעולם במגוון רשתות ופלטפורמות

שימוש ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, יוטיוב ועוד ערוצים בארה"ב

תוצאה: מעל 250 מיליון צופים ברחבי העולם

מקסי בחזית התמיכה העולמית בישראל

לאחרונה היינו שותפים בהפקה ושידור בלייב של שלושה אירועים בינלאומיים, עם קהל יעד של יותר מ-250 מיליון צופים(!), כולם עם זיקה ישירה לישראל ובמטרה להגדיל את התמיכה העולמית.
 
צוות השיווק הבינלאומי שלנו ניהל את כל התהליך הבינלאומי ברשות החברתיות מהכנת תוכן מקדים לפני פרסום השידורים, שיתופי פעולה וניהול הLIVE .
 
מעל 250 מיליון צופים
מעל 250 מיליון צופים
מעל 250 מיליון צופים
מעל 250 מיליון צופים
מעל 250 מיליון צופים
מעל 250 מיליון צופים

שידורי LIVE ברשתות החברתיות

במהלך החודשים ספטמבר ותחילת אוקטובר שיתפנו (שוב) פעולה עם הלקוח שלנו, מוזיאון ידידי ישראל, בהפקה ושידור של אירועים שנערכו במוזיאון עצמו וגם שודרו בשידור ישיר דרך הפייסבוק לקהל פוטנציאלי של כמה מאות מיליונים, רובם יהודים ונוצרים-אוונגליסטים תומכי ישראל החיים בארה"ב ובקנדה. האירוע המרכזי מבין השלושה: טקס השנה לאירועי ה-7 באוקטובר.

אירוע נוסף שגם שודר בלייב הוא אירוע הסולידריות הגדול ביותר בעולם. זהו האירוע הגלובלי היחיד בעולם הפונה לעולם הנוצרי אוהב ישראל, שבו נכחו שגרירים, דיפלומטים, מייסד מוזיאון ידידי ישראל ד"ר מייק אוונס, משלחת של כמאה פסטורים מארה"ב ועוד נציגים ישראלים.

שימוש במשפיענים ומובילי דעת קהל

לשם כך במוזיאון יצרו קשר במעוד מועד עם המון משפיענים ומובילי דעת קהל אמריקאים ואחרים, שדאגו "להפיץ את הבשורה" בקרב העוקבים שלהם בפייסבוק, אינסטגרם ובשאר הפלטפורמות הרלוונטיות, מה שהביא למספר העצום של צופים פוטנציאלים.
צוות השיווק הבינלאומי שלנו ניהל את כל התהליך הבינלאומי ברשתות החברתיות, החל מהכנת תוכן מקדים לפני פרסום השידורים, שיתופי פעולה עם גורמים מקצועיים שונים וניהול השידור עצמו.

תמונות מאירוע ענק ובינלאומי שהפקנו ועלה ברשתות החברתיות

להצעת מחיר לפרסום ושיווק באינטרנט

שיווק ופרסום דיגיטלי לחברות בינוניות וגדולות בלבד

אנחנו בונים לכל לקוח אסטרטגיית שיווק דיגיטלית שמגדירה מטרה ברורה. מוציאים לפועל את השיווק הדיגיטלי באמצעות – עיצוב ומיתוג איכותי, קופי מבריק, פרסום מדוייק ואנליטיקה מתקדמת. כך אנו משיגים את המטרה ומובילים את הלקוחות שלנו לאורך שנים.

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

דילוג לתוכן